הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
וושינגטון: אוטובוס תלמידים התהפך בדרך למשחק פוטבול, 40 נפצעו
אוטובוס שנשא את חברי תזמורת אוניברסיטת וושינגטון התהפך בשל הצטברות קרח על הכביש. דובר האוניברסיטה: "הפציעות אינן קשות, עושים ככל יכולתנו להבטיח את שלומם ובריאותם של תלמידינו"

אוטובוס תלמידים מאוניברסיטת וושינגטון התהפך בדרך למשחק פוטבול בגלל כביש מכוסה קרח. בהתהפכות נפצעו כ-40 אנשים, רובם חברי תזמורת בית הספר. התאונה ארעה אתמול (חמישי) שעה 5:30 אחר הצהרים סמוך לעיירה ג'ורג', כ-120 מיילים דרום-מזרחית לסיאטל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפציעות אינן קשות. האוטובוס ההפוך (צילום: KIRO)

האוטובוס היה חלק משיירה של ששה אוטובוסים שנסעו על הכביש הבין-מדינתי 90 בדרך לפולמן, וושינגטון לקראת משחק "גביע אפל", התחרות השנתית בין נבחרות הפוטבול של וושינגטון סטייט ואוניברסיטת וושינגטון. בשל תנאי הדרך והצטברות קרח על הכביש התהפך האוטובוס על צדו.

כמעט 40 מתוך 56 נוסעי האוטובוס נפצעו באורח קל ופונו לבתי חולים באזור, מסר השוטר גון בריאנט לאתרי החדשות. דובר אוניברסיטת וושינגטון ויקטור באלטה הוסיף כי "הפגיעות שדווחו היו חתכים, כאבים כלליים וכאבי גב, אולם הפציעות לא מוערכות כקשות. האוניברסיטה עושה ככל יכולתה להבטיח את בריאותם ושלומם של התלמידים והצוות שלנו, ופועלים להשיבם במהרה לדרך לפולמן".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE