הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יום חמישי הגדול: מכירות במיליארדים, עלייה של כ-30% ברכישות המקוונות
חברת אדובי פרסמה נתונים על הרכישות שהתבצעו במהלך חג ההודיה מהם עולים כי יותר ויותר צרכנים מוכנים להישאר בבית ולקנות דרך האינטנרט, בייחוד דרך הטלפון הנייד. לראשונה, רכישות דרך הטלפון עלו על מיליארד דולר

הצרכנים האמריקאים ביצעו רכישות מקוונות בגובה 3.7 מיליארד דולר במהלך יום חמישי בלבד, עלייה של 28% לעומת השנה הקודמת, כך עולה מנתונים שמפרסמת חברת Adobe Analytics.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

חג ההודיה הנוכחי היה גם הראשון שבו הרכישות שנעשו מתוך הטלפונים הניידים עלו על מיליארד דולר, עלייה של 8% לעומת שעברה. מוקדם מדי לומר בשלב זה אם המספרים המצוינים של יום חמישי יגרעו דבר מנתוני המכירות של "בלאק פריידי" שחל היום. 

"באופן כללי, כבר לא קיימת הרגשת הדחיפות ב'בלאק פריידי' כי חנויות רבות מתחילות להציע הנחות לפני היום הזה, והן ממשיכות גם אחריו. הרבה מבצעים קיימים כבר שבועות רבים, אז זה הפך פחות נחוץ לרוץ לחנויות ביום שישי", הסבירה דנה טלסי, אנליסטית בחברת Telsey.

ההערכות של אדובי מדברות על כך שהרכישות המקוונות במהלך יום שישי יעלו על 6.4 מיליארד דולר. בין החנויות שרשמו נתוני מכירות מקוונות מרשימים ניתן למצוא את Kohl's, שקבעה שיא של מכירות לאחר ש-80% מסך הרכישות נעשה באמצעות האתר, וולמארט וטרגט. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE