הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסמכים חדשים מחקירת הרצח בקולורדו חושפים שורה של סימני אזהרה
התנכרות למגע, חרטה על ההריון הנוסף ומפגשים עם פילגש: השבועות שקדמו לרצח שאנן וואטס ובנותיה על ידי בן זוגה כריס היו כרוניקה של טרגדיה ידועה מראש. כריס וואטס נידון לחמישה מאסרי עולם

הכתובת הייתה על הקיר: מסמכים חדשים חושפים את מערכת היחסים בין כריס ושאנן וואטס בשבועות לפני שכריס רצח את זוגתו ההרה ושתי בנותיהם ואז דיווח על היעדרן. וואטס, 33, הודה מוקדם יותר החודש בביצוע רצח מדרגה ראשונה ועבירות נוספות וביום שני האחרון נידון לחמישה מאסרי עולם ללא אפשרות לשחרור מוקדם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משםחת וואטס בימים יפים יותר (צילום משפחתי)

ממסמכי חקירה שהותרו לפרסום היום (שישי) עולה כי שאנן, 34, הבינה שנישואיה עלו על שרטון כמה שבועות לפני הרצח המחריד. נורות האזהרה נדלקו כשהיא נסעה עם בנותיה לטיול בן שבוע, בקר קרובי משפחה בצפון קרוליינה. בסוף אותו שבוע כריס הצטרף אליהן, אולם קודם לכן, בין הימים 27 ל-10 ביולי, נפגש עם פילגשו בקולורדו. כשהצטרף לרעייתו ובנותיו שצפון קרוליינה, הויכוחים בין השניים התחממו. עם שובם לקולורדו בתחילת אוגוסט שאנן, שהייתה אז בשבוע ה-15 להריונה, סיפרה לחבריה שגריס אמר כי אינו מעוניין בילד.

בהודעת טקסט מכמירת לב ששלחה שאנן לבעלה ושנחשפה במסמכי החקירה נכתב: "אני לא יודעת איך הפסקת לאהוב אותי תוך חמישה שבועות וחצי, או אם זה משהו שנמשך הרבה זמן, אבל אתה לא מתכנן ילד נוסף אם אינך מאוהב". ההודעה נשלחה ב-8 באוגוסט, ימים ספורים לפני שחברה דיווחה על הידרה של שאנן לאחר שהיא לא ענתה להודעות.

באותו יום, 13 באוגוסט, כריס הודיע למשטרה עם שובו מהעבודה שהוא הודיע לשאנן שהוא רוצה להפרד. לפי גרסתו, השניים לא התווכחו אולם היו מתוסכלים ובכו. הוא הוסיף שהוא התרשם ממנה כי בכוונתה לעבור לבית חברה שהיא לא נקבה בשמה. למחרת התראיין כריס לכלי התקשורת וקרא למשפחתו לשוב הביתה, אולם ימים ספורים לאחר מכן נמצאו גופותיהן של שאנן ושתי הבנות. שאנן נמצאה בקבר רדוד לא רחוק מבית הזוג בפרדריק, צפונית לדנוור. גופותיהן של בלה, 4, וסלסט, 3, נמצאו במיכלי שמן מסחריים בשטח חברה שכריס עבד עבורה. על פי הרשויות, כריס חנק אותן והוא נעצר.

 

חמישה מאסרי עולם ללא אפשרות חנינה. כריס וואטס ביום מתן גזר הדין שלו, השבוע (צילום: GettyImages)

 

במהלך החקירה שוחחו השוטרים עם חברים של שאנן ומדבריהם עלה כי לאחאונה כריס התרחק ממנה. באחד המסמכים כתב שוטר מפרדריק שבמהלך שהותם בצפון קרוליינה שאנן התקשרה לחברה וסיפרה לי שכריס מסרב לגעת בה או לנשק אותה. אותה חברה סיפרה למשטרה ששאנן והבנות בילו בנפרד מכריס במשך חמישה שבועות במהלך הקיץ ושהוא חזר אליה "אדם אחר". שאנן ביטלה את מסיבת חשיפת מין העובד שתכננה ל-19 באוגוסט לאחר שיחה עם כריס בה אמר שאינו מעוניין בילד נוסף. בהתכתבות הסבירה לחברה שכריס אמר כי אינם מתאימים יותר ושהוא מסרב לפנות לטיפול זוגי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE