הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ת'נק יו: כך הודו המפורסמים על כל מה שיש להם בסוף השבוע של חג ההודיה
מי התאחדה עם הבעל לשעבר, מי התרגשו לחגוג חג ראשון כזוג נשוי ומי חגגו כמו משפחה למרות שלא ברור אם הם נשואים בכלל? כך בילו המפורסמים את סוף השבוע החגיגי ובעיקר הודו על כל הטוב שיש להם בחיים

בסוף השבוע האחרון חגגו המפורסמים את חג ההודיה. אצל רובם מדובר היה בזמן איכות עם בני משפחה וחברים קרובים. במקרה של בני הזוג קיילי ג'נר (21) וטרביס סקוט (26), למרות שלא ברור אם הם נשואים או לא, מצאנו אותם מבלים את החג יחד עם בתם המשותפת, סטורמי, ממש כמו משפחה לכל דבר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



ששת ילדיה של מדונה בחג ההודיה

אפרופו משפחה, לכבוד החג, התאחדה דרו ברימור (43) עם בעלה לשעבר, וויל קופלמן (40), על מנת לקחת את בתם המשותפת, פרנקי, ליום כיף במצעד.

את ששת הילדים למשפחת צ'יקונה לאונה צילמה האחת והיחידה, אמא מדונה, לכבוד חג ההודיה. מדונה שיתפה את הפורטרט החגיגי ויוצא הדופן וכתבה: "הדבר עליו אני הכי מודה! הילדים שלי הובילו אותי בדרכים שמעולם לא דמיינתי שאלך בהן". 

אנחנו בטוחים שקייט הדסון (39) תסכים עם מדונה. זאת, בעיקר משום שהיא לא דמיינה שבתה, רני רוז, בת החודש וחצי, תוביל אותה לבלות את בוקר חג ההודיה בשאיבת חלב.

היידי קלום (45) נהנתה משקיעה רומנטית ומתוקה על חוף הים, כשהיא חבוקה בזרועותיו החסונות של בן זוגה, טום קאוליץ (29).


חג ראשון כזוג נשוי. ביבר ובולדווין

עוד רומנטיקה של חג הודיה, מצאנו אצל בני הזוג פריאנקה צ'ופרה (36) וניק ג'ונס (26), שהתאחדו בחיבוק בהודו, שבוע לפני טקס החתונה שלהם.

היילי בולדווין, שבדיוק חגגה יום הולדת 22 בחג ההודיה, וג'סטין ביבר (24), שכזכור התחתנו לא מזמן, היו נרגשים לבלות יחד את החג הראשון שלהם כזוג נשוי. השניים חגגו עם שבט ביבר, אצל אביו של ג'סטין.  

בינתיים ריטה אורה (27) זכתה לתגובות לועגות בטוויטר, לאחר שנכשלה בליפ סינקינג בזמן שהופיעה במצעד חג ההודיה של מייסיס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE