הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
למרות ירידת הערך: באוהיו מוכנים לקבל ביטקוין כתשלום מיסים
בעלי העסקים באוהיו יכולים להירשם לאתר מיוחד שיאפשר להם לשלם את מיסיהם באמצעות מטבע הקריפטו. השאיפה היא שבעתיד גם אנשים פרטיים יוכלו לעשות זאת

המטבע הוירטואלי ביטקוין הצליח להתרומם קצת אתמול (ראשון) לרמה של 4,000 דולרים לאחר נפילות קשות וארוכות, ואוהיו מוכנה לקבל בשמחה את המטבע כדרך לגיטימית לתשלום מיסים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הערך שלו יורד, אבל לפחות תושבי אוהיו יוכלו לשלם איתו מיסים. ביטקוין, אילוסטרציה

בתי עסק יוכלו להיכנס לאתר האינטרנט Ohio­Crypto.com ולהירשם בו, כדי לשלם את כל המיסים שלהם, החל ממיסים על סיגריות, מיסי עובדים ועוד - באמצעות מטבע הקריפטו. השאיפה היא שגם אזרחים פרטיים, ולא רק עסקים, יוכלו לנצל את המטבע כדי לשלם את חובותיהם למדינה.

מתחילת השנה, ירד ערך הביטקוין ביותר מ-60 אחוזים. לפני כשבועיים, החל המטבע לחוות ירידות, וזאת על רקע חודשים ארוכים של יציבות יחסית. כזכור, במהלך רוב הימים של חודש אוקטובר, ערך המטבע המבוזר עמד על כ-6,400 דולר.

אגב, גם בשנה שעברה חווה המטבע ירידות חדות לקראת חג ההודיה, ומיד לאחר מכן עלה בחזרה. לשם השוואה, בשלהי חודש נובמבר 2017 ערך המטבע עמד על כ-10,000 דולר, וכעבור פחות מחודש כבר זינק לאזור 20,000 דולר.

גם שאר המטבעות המבוזרים חווים ירידות, אך לא חדות כמו בביטקוין. כך למשל, XRP, המטבע המבוזר השני בגודלו, ירד היום בחמישה אחוזים ואת'ר צנח ביותר מ-13%, כך על פי האתר CoinMarketCap. ביום שני הקודם, סך ערכם של כל המטבעות המבוזרים עמד על 172 מיליארד דולר, ואילו היום מספר זה עומד על כ-130 מיליארד "בלבד".

הירידות הללו נובעות ממספר סיבות יחדיו, אך רבים קישרו בינהן לבין ההתבטאות של בנואה קור, בכיר בבנק המרכזי האירופי , שאמר בשבוע שעבר כי ביטקוין הוא "שילוב של בועה, הונאת פונזי ואסון סביבתי". עוד טען כי "ביטקוין היה רעיון מאוד מתוחכם. לצערי, לא כל רעיון מתוחכם הוא רעיון טוב", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE