הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בזמן שחפר קבר לחיית המחמד: תושב קליפורניה גילה גופת אדם בחצר ביתו
המשטרה הוזעקה בשעות הצהריים של יום ראשון לבית בעיר מודסטו, שם טען הדייר כי מצא שרידי אדם. אחרי שעות ארוכות הצליחו החוקרים להוציא את הגופה, שהועברה לבדיקה. על פי ממצאי החקירה הראשונית, הגופה נקברה במקום לפני חודשים ספורים

שוטרי משרד השריף של מחוז סטניסלאוס (Stanislaus), הממוקם בצפון קליפורניה, הוזעקו בסוף השבוע לחצר ביתו של תושב העיר מודסטו אשר טען כי מצא שרידי אדם בחצר ביתו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משרד השריף של מחוז סטניסלאוס (צילום: רויטרס)

 

על פי הדיווחים, בשעות הצהריים של יום ראשון פנה הגבר אל המשטרה לאחר שביקש לקבור את חיית המחמד של המשפחה בחצר הבית. כשהחל לחפור הוא גילה את שרידי האדם, כך על פי סגן טום לטרס, דובר משרד השריף.

כוחות השיטור המשיכו בעבודת החפירה וחשפו את הגופה, שהייתה במצב ריקבון מתקדם. עוד מסר לטרס כי החוקרים לא הצליחו לזהות את הגופה, אם כי נראה שמדובר בגופתו של אדם בוגר. הגופה הועברה לנתיחה, שם מקווים לקבוע את הזהות של הבן אדם, כמו גם הסיבות שהובילו למוות.

 

הבית בו נמצאה הגופה (צילום: מודסטו בי)

 

חקירה ראשונית העלתה כי הגופה ככל הנראה נקברה במקום בחודשים האחרונים. דייר הבית, אותו אדם שהזעיק את המשטרה, טען שהוא גר במקום מאז נובמבר אשתקד ושהוא לא ידע כלל על הימצאותה של הגופה. על פי הדיווחים בעיתונות המקומית במודסטו, בשטח הבית ישנו בית ראשי ו-"גסט האוס", אך לא ברור באיזה מהשניים גר האדם שדיווח. כמו כן, לא ידוע היכן הגופה נמצאה ביחס לשני המבנים.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE