הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חבל הצלה פיננסי: רשת Sears צפויה לשרוד את תקופת החגים
הלוואה בסך 350 מיליון דולר תעניק לרשת הוותיקה את האפשרות להתנהל לפחות עד תום תקופת החגים, וזאת לאחר שביהמ"ש אישר את המהלך. הרשת חווה קשיים רבים בשנים האחרונות ועתידה לסגור עשרות סניפים נוספים בקרוב מאוד

אין זה דבר חדש שרשת Sears חווה קשיים רבים בתקופה האחרונה. בכל כמה חודשים מודיעה החברה על סגירתם של עשרות סניפים נוספים, אך הפעם דווקא מגיעות בשורות חיוביות שעתידות לסייע לרשת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת סירס, תישאר פתוחה גם בשנה החדשה? (צילום: Shutterstock)

 

ביהמ"ש לענייני פשיטת רגל אישר להעניק לסירס הלוואה בגובה 350 מיליון דולר, סכום שיאפשר את המשך הפעלתם של הסניפים הנותרים במהלך תקופת החגים. על פי הדיווחים בסוכנות הידיעות רויטרס, את ההלוואה תספק חברת Cyprus Capital, קרן גידור שניהלה שיחות מתקדמות עם הרשת בחודשים האחרונים על שיתוף פעולה אפשרי.

הלוואה זו אמורה להחליף הסכם שנחם עם חברת Great American Capital Partners, וזאת בעקבות מחלוקות שהתעוררו בין הנהלת הרשת הוותיקה לבין קבוצת המשקיעים. כזכור, באוקטובר האחרון קיבלה סירס הלוואות בסך 650 מיליון דולר. כחלק מתנאי ההלוואה, על החברה היה לסגור 170 סניפים נוספים עד תום השנה.

 

כך נראה סניף של הרשת לאחר שננטש לחלוטין. בחודש הקרוב ייסגרו עשרות נוספים (צילום: Shutterstock)

 

סירס הצליחה לשמור על מעט רווחיות בחודשים האחרונים בעיקר בשל מכירתם של מותגים מוכרים, לדוגמה Craftsman, שנרכש ע"י Black & Decker בעבור 900 מיליון דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE