הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בגלל שקית קטשופ: מנהלת בסניף מקדונלדס הותקפה על ידי לקוחה
צעירה בשנות העשרים לחייה נכנסה אל סניף רשת המזון המהיר במחוז אורנג' והחלה להתקוטט עם העובדים. חודש לאחר האירוע ובעקבות הפצת התיעוד, המשטרה הצליחה לאתרה ולעצור אותה השבוע

מיירה ברניס גאיו בת ה-24, תושבת העיר סנטה אנה שבמחוז אורנג' (קליפורניה), נעצרה השבוע בידי המשטרה לאחר שתקפה את המנהלת של אחד מסניפי מקדונלדס בעיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך סרטון האבטחה (צילום: משטרת סנטה אנה)

 

גאיו נעצר לאחר שהתקבלו מספר דיווחים על זהותה, וזאת כחודש לאחר התקיפה האלימה. באירוע זה, שהתרחש ברח' בריסטול בעיר, האישה הגיעה למקום בסביבות השעה 11:00 בלילה ונכנסה אל הסניף באמצעות הדלת האחורית, זו שנועדה אך ורק לעובדי המקום. "היא לא קיבלה קטשופ, או שלא קיבלה מספיק קטשופ. אחד העובדים אמר לה שאסור לה להיכנס משם, אבל לא היה לא אכפת", סיפר רב"ט אנתוני ברטנייה ממשטרת סנטה אנה.

 

גאיו, לאחר מעצרה (צילום: משטרת סנטה אנה)

 

תיעוד מתוך סרטון האבטחה פורסם ובו נראית גאיו כשהיא חובטת במנהלת ומנסה לחנוק אותה ליד חלון ה"דרייב-ת'רו". עובדים אחרים ניסו להפריד, אך האירוע הסתיים רק כשגבר הגיח מאותה דלת שנכנסה האישה, ולקח אותה מהמקום. "קיבלנו עשרות שיחות, ואחד מהמתקשרים אפילו נתן לנו כתובת מדויקת של החשודה", אמר ברטנייה.

 

 

בתום החקירה, ניתן האישור מביהמ"ש לעצור את גאיו, דבר שקרה אתמול כשהיא יצאה מביתה. כרגע נראה שהיא תועמד לדין באשמת תקיפה בנסיבות מחמירות, אך יתכן שיתווספו לכך מספר סעיפים נוספים, ביניהם כניסה אסורה למקום פרטי.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE