הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האמת מאחורי המעבר של מייגן מרקל והנסיך הארי לארמון אחר: היא נמצאת אצל אמה של מרקל
הזוג המלכותי עובר לבית גדול יותר על מנת שדוריה תוכל לשהות עמם לתקופות ארוכות ולעזור בטיפול בתינוק החדש שצפוי להיוולד בתחילת השנה

לאחרונה הועלו השערות רבות באשר לסיבה לכך שהנסיך הארי (34) ואשתו הדוכסית, מייגן מרקל (37), החליטו לעבור מארמון קנזיגנטון לארמון וינדזור. מסתבר שהסיבה האמתית לכך היא הצורך בבית גדול יותר. זאת, משום שהזוג המלכותי רוצה שאמה של מרקל, דוריה (62), תוכל לטפל בתינוק החדש שלהם.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




במתחם ארמון קנזיגנטון גרו בני הזוג בקוטג' בן שני חדרים ובביתם החדש, קוטג' פרוגמור, שנמצא סמוך לטירת וינדזור, כולל עשרה חדרים. מדיווחים אחרונים עולה, כי הסיבה לכך אינה היחסים המתוחים בין הארי לוויליאם, שהתגוררו בסמיכות זה לזה בארמון קנזיגטון. אלא שהארי ומייגן מעוניינים שדוריה תוכל לשהות איתם לתקופות ממושכות ולעזור בטיפול בתינוק. לכן הם צריכים מקום גדול יותר. כך מספרים המקורות.

הבית החדש הוא מתנה מהמלכה אליזבת', לנכדה הנסיך הארי, שמתכונן יחד עם אשתו לחיים החדשים ולהולדת התינוק. המקורות מוסיפים, כי קוטג' פרוגמור אינו ענק, אך הוא בהחלט גדול דיו על מנת להציע אזור נפרד למגוריה של דוריה.



קוטג' פרוגמור לא רחוק מדי מלונדון. כך הארי ומייגן יוכלו להגיע בקלות ולבצע את חובותיהם השונים כבני מלוכה. המשרד והצוות שלהם יישארו במתחם ארמון קנזיגנטון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE