הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סן פרנסיסקו: גורם בכיר רוצה להסיר את שמו של מייסד פייסבוק מבית החולים הכללי בעיר
בשנת 2015 נקרא שמו של בית החולים על שמו של מנכ"ל הרשת החברתית, לאחר שהוא תרם עם אשתו 75 מיליון דולר. המפקח העירוני רוצה להסיר את שמו, מכיוון שפייסבוק כבר לא משרתת את האינטרס הציבורי

מפקח בסן פרנסיסקו דרש שלשום (שלישי) מהעירייה להסיר את שמו של מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג מבית החולים הכללי במקום. הצעד הזה עשוי להוביל לשינוי בדרך שבה העיר בוחרת שמות למוסדות העירוניים שלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גורמים בעירייה מעוניינים להתנתק ממנו. מארק צוקרברג

בית החולים הכללי צוקרברג סן פרנסיסקו שינה את שמו בשנת 2015 לאחר שמנכ"ל פייסבוק ואשתו, פריסיליה צ'ן תרמו 75 מיליון דולר. באותו זמן, הציבור ראה את פייסבוק באור חיובי יותר, אך לאור הסערות האחרות שדבקו ברשת החברתית, כולל פרשת קיימבריג' אנליטיקה ופרשות אחרות, היחס הציבורי לרשת החברתית הידרדר.

המפקח אהרון פסקי ביקש מהתובע העירוני דניס הררה לנסח הצעת חוק שתוביל להסרת שמו של צוקרברג מבית החולים מכיוון שלטענתו, פייסבוק כבר לא משרתת את האינטרס הציבורי.

"אני באמת רוצה שהעיר הזאת תבחן מחדש את הערך של הענקת זכויות השמות האלה, ואת המסר שהיא מעבירה בתור משרתת אמון הציבור", אמר פסקין, "יותר מאשר הזכות לקרוא למוסדות בשמות מסוימים, מדובר ביושרה של המוסדות האלה, שממומנים בעיקר על ידי הציבור, ונועדו לשרת את הציבור".

כחלק מהליך החקיקה, לציבור יינתנו 30 ימים להגיב למהלך לפני שהוא יעלה להצבעה. גורמים בעירייה עדיין לא החליטו מה לעשות עם התרומה של צוקרברג במידה ושמו יוסר מעל בית החולים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE