הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מה כבר ביקשנו, מעט נחת? אך קנדל ג'נר ובן סימונס לא ממהרים לתייג עצמם כזוג
לאחר שבסוף אוגוסט דווח, כי ג'נר וסימונס כבר לא יחד, בחודש האחרון נראה שמצב היחסים בין השניים השתנה וכי הם נפגשים בקביעות. למרות זאת, הם עדיין לא מצהירים על הזוגיות שלהם באופן רשמי

גל תהיות נוסף התעורר לאחרונה, באשר לאופי מערכת היחסים בין ג'נר לבין סימונס, שלא ממהרים לתייג את עצמם כזוג. הדוגמנית ושחקן הכדורסל בילו יחד מאז חודש מאי ולאורך כל הקיץ. בסוף חודש אוגוסט דווח, כי היחסים ביניהם דעכו. אך בימים האחרונים, נראה כי מצב היחסים בין השניים השתנה שוב. זאת, בעקבות נוכחותה של ג'נר במספר משחקים של קבוצת הכדורסל פילדלפיה 76', בה משחק סימונס.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים





אז מה באמת קורה בין השניים? מקור המקורב לזוג סיפר, כי "קנדל ובן משקיעים מאמץ ביחסים ביניהם והם נפגשים באופן קבוע בחודש האחרון. שניהם עסוקים מאוד עם הקריירה שלהם, אך היו בקשר באופן קבוע. לקנדל היה לא פשוט בגלל לוח הזמנים שלה בעבודה. הם החלו להתראות יותר כשבן הגיע לעיר לאחרונה ונפגשים בקביעות מאז".

עוד עולה מדברי המקור, כי "קנדל באמת אוהבת את בן וכי הוא מושך את תשומת ליבה. הם מנסים לא להעמיד את מערכת היחסים שלהם תחת לחץ, אך קנדל לא נפגשת עם מישהו אחר כרגע".



חרושת השמועות האחרונה התעוררה לאחר שהשניים נראו יחד בזמן יום ההולדת ה-23 של ג'נר. מאז הגיעה הדוגמנית למספר משחקי כדורסל. לאחרונה נראתה ג'נר במשחק שנערך בין הקבוצה של סימונס לבין הקליבלנד קבלירס, הקבוצה בה משחק טריסטן תומפסון, בעלה של קלואי קרדשיאן, אחותה של ג'נר. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE