הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"באמת שרק ניסיתי לומר משהו נחמד": מריה קארי עדיין מתעקשת שהיא לא מכירה את ג'ניפר לופז
המשפט המפורסם של קארי, "אני לא מכירה אותה" הפך לאחד מקובצי אנימציית ה-GIF הפופולריים בכל הזמנים, והזמרת בעלת הקול המופלא עדיין מתעקשת שהיא לא מכירה את לופז, למרות שזו האחרונה טוענת שהן נפגשו כמה פעמים

זה שנים, שהתגובה המפורסמת של מריה קארי "אני לא מכירה אותה" לשאלה מה דעתה על ג'ניפר לופז, משמש כאחד מקובצי אנימציית ה-GIF הפופולריים, שכולנו יכולים לשלוח על מנת לסיים דיון במישהו שאנו לא רוצים לדון בו. למרות זאת, קארי מתעקשת שהיא רק ניסתה להיות נחמדה כשנשאלה על לופז.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




לאחרונה, אמרה קארי בראיון שהפופולריות של קובצי אנימציית GIF עם משפטים שהיא אומרת, נובעת מכך שהיא למדה לאמץ את "תפקיד הדיווה" ואת היכולת שלה להיות סנסציה נצחית באינטרנט. 

בנוגע ללופז אמרה הזמרת, "רק ניסיתי לומר משהו נחמד או לא לומר משהו כלל. באמת שזה מה שניסיתי לעשות".

ג'יי.לו וקארי היו שני כוחות מוזיקליים בהתהוות באותה תקופה. לכן היה קשה לאנשים להאמין שקארי באמת לא מכירה את לופז. אך במהלך השנים, שבה הזמרת ואמרה, שהיא לא התכוונה לפגוע בלופז, כשאמרה "אני לא מכירה אותה". הנה כאן:




גם בשנת 2016, כשנשאלה שוב בנושא, השיבה קארי, "אני עדיין לא מכירה אותה". 

לופז הניפה על של זית לפני מספר שנים, כשהכחישה את השמועות על היותן בסכסוך. "אני אשמח לפגוש אותה ולהיות חברה שלה. אני חושבת שהיא מוכשרת להפליא ותמיד הערצתי אותה", סיפרה לופז בראיון בשנת 2014, והוסיפה, "My All הוא אחד השירים האהובים עלי בכל הזמנים, אני פשוט אוהבת אותה. מעציב אותי לשמוע משהו שלילי כזה, כי אני מעריצה שלה".

בשנת 2016, לעומת זאת, ג'יי.לו דברה בנימה אחרת על קארי ואמרה, כי נראה לה שקארי שכחה, אך "נפגשנו הרבה פעמים. אני לא יודעת ... אני לא מכירה אותה היטב". 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE