הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: עשרות כלי נשק ודגלים נאצים נמצאו בפשיטה משטרתית
סכסוך על רקע כספי הוביל את מיטשל טוד, תושב מחוז אורנג', לאיים על אב שזה עתה קבר את בנו. "אולי אתה צריך להיות עם הבן שלך", הוא אמר. כשהמשטרה הגיעה לעצור אותו, היא נדהמה מכמות כלי הנשק שנמצאו בבית, כמו גם מכמות דגלי הנאצים

המשטרה בעיר לגונה ביץ', הממוקמת במחוז אורנג' שבקליפורניה, עצרה השבוע גבר בשנות החמישים לחייו בחשד למתן איומים לאיש עסקים. בפשיטה שנערכה על ביתו נמצאו מעל ל-50 כלי נשק שונים, לרבות רובי צלפים ורובי סער, כמו גם דגלים עם צלבי קרס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כמות גדולה של כלי נשק ותחמושת נמצאה בבית (צילום: משטרת לגונה ביץ')

 

האירוע החל לאחר שאחד התושבים פנה למשטרה המקומית וטען שקיבל איומים ממיטשל טוד, החשוד שנעצר. "זה היה קשור לשחרור של יונים", אמר סמל ג'ים קוטה והסביר כי לטוד בית עסק שמשחרר יונים במהלך אירועים, לדוגמה בחתונות.

 

כמות גדולה של כלי נשק ותחמושת נמצאה בבית (צילום: משטרת לגונה ביץ')

 

הקורבן נכנס לחוזה עסקי מול טוד כדי שהחברה שלו תשחרר יונים בהלווית בנו. הלוויה עצמה התארכה יותר מהצפוי ובסופו של דבר היונים לא שוחררו, אך טוד דרש תשלום על כך. השניים החלו להתווכח במשך שבועות ארוכים ובסופו של דבר גם האיומים הגיעו. "בהודעות טקסט ובתא הקולי, ככה הגיעו האיומים. באחת ההקלטות נשמע החשוד אומר משהו כמו 'אולי אתה צריך להיות עם הבן שלך'", סיפר קוטה.

 

גם דגלים ופריטים נוספים עם סמלי הנאציזם נמצאו בבית (צילום: משטרת לגונה ביץ')

 

ביום שלישי האחרון פשטה המשטרה על ביתו של טוד ברח' קאמביי, שם נמצאה הכמות הגדולה של כלי נשק. "היו אקדחים ורובים, חלקם מאוד ישנים, והרבה תחמושת. אנחנו יודעים ש-12 כלי נשק רשומים תחת שמו, אבל נצטרך להחליט מה לעשות עם ה-40 הנוספים", הוא אמר.

 

כמות גדולה של כלי נשק ותחמושת נמצאה בבית (צילום: משטרת לגונה ביץ')

 

חשוב להבהיר, טוד נעצר אך ורק בגין האיומים וללא קשר להימצאות כלי הנשק בבית. הבלשים מצאו דגלים ודברים נוספים עליהם התנוסס סמל הנאציזם, והחוקרים מנסים להבין האם לטוד יש קשרים כלשהם לארגוני שנאה או ארגונים אנטישמיים.

 

כמות גדולה של כלי נשק ותחמושת נמצאה בבית (צילום: משטרת לגונה ביץ')

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE