הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא עומדות בביקוש: הרשתות לא מצליחות להשלים את הפער שהותירה Toys ‘R’ Us, ומדפי הצעצועים ריקים
גורמים בתעשיית הצעצועים מדווחים שאמזון, וולמארט וטארגט רצו להיכנס לבור שנפער לאחר סגירת הרשת, אך חששו להיתקע עם צעצועים עודפים. התוצאה: הצעצועים האהובים יגיעו לחנויות רק בתחילת השנה הבאה

היעלמותה של רשת הצעצועים הענקית Toys ‘R’ Us הותירה חלל גדול בתעשיית הצעצועים האמריקנית, והקמעונאים כבר לא עומדים בדרישה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרשתות לא מצליחות לעמוד בביקוש. סניף של רשת Toys ‘R’ Us לפני הסגירה

ספקי הצעצועים של וולמארט, טארגט ואמזון מתקשים לעמוד בכמות הצעצועים, וזאת רק כמה ימים לאחר יריית הפתיחה של חודש הקניות הגדול.

כך לדוגמא, מי שייכנס לסניפי וולמארט שבאזור ניו יורק, לא יוכל למצוא עוד דגמי מכוניות של חברת מאטל, או בובת של עולם היורה. במקום זה - הקונה המאוכזב ימצא מדפים ריקים. כך עולה מתמונה שפרסם בערב חג ההודיה ג'ים סילבר, מנכ"ל TTPM, אתר אינטרנט לסקירת צעצועים.

לדברי יצרנית הצעצועים MGA Entertainment, לפחות שניים מהצעצועים הנמכרים ביותר השנה אזלו אצל רוב הרשתות הקמעונאיות כבר לפני דצמבר, למרות המחירים הגבוהים - 180 דולר ל-Poopsie Unicorn ש"מחרבן" קקי נוצץ, או 300 דולר לקורקינט חשמלי.

"אנחנו לא יודעים מתי הפריטים האלה יהיו שוב במחסנים", נכתב באתר אמזון בנוגע לקורקינט Viro Vega.

"אף קמעונאי לא מצליח למלא את החלל שהותירה רשת Toys ‘R’ Us, אמר מנכ"ל MGA איזק לריאן. הוא הוסיף כי משלוח חדש של שני שוברי הקופות האלה לא צפוי להגיע לפחות עד תחילת שנה הבאה.

גורמים בתעשייה טוענים כי לוולמארט, טארגט ואמזון אין מספיק מדפים ואין את התיאבון לסיכונים שדרושים כדי למלא את החלל שהותירה סגירת רשת חנויות הצעצועים.

"כשהם הכינו את ההזמנות שלהם, הם רצו למלא את החלל הזה, אבל הם גם רצו להבטיח שהם לא מזמינים יותר מדי", אמרה אדריאן אפל, דוברת של איגוד תעשיית הצעצועים, "רבים מהם לא ציפו שהפריטים האלה יימכרו במהירות הזאת".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE