הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ריקול ענק של מזון לכלבים: עלול לגרום לאי-ספיקת כליות
מנהל התרופות והמזון האמריקאי פרסם הודעה לפיה אין להאכיל את חיות המחמד במותגי Sunshine Mills המכילים כמות מסוכנת של ויטמין D. מדובר במזון שהופץ ברחבי ארה"ב, רשימת המותגים המלאה בפנים

חברת Sunshine Mills מבצעת ריקול בעבור דגמים רבים של מזון לכלבים, וזאת על רקע החשש כי רמת ויטמין D גבוהה מהרגיל, דבר שעלול לגרום לאי-ספיקת כליות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חלק ממותגי המזון לכלבים שיעברו ריקול (צילום: מנהל התרופות והמזון)

 

בין המותגים שיעברו את הריקול ניתן למצוא את Evolve Puppy, Sportsman's Pride Large Breed Puppy ו-Triumph Chichen and Rice Dog Food. אם יש ברשותכם מזון לכלבים מסוג זה, בדקו את התאריך המומלץ לרכישה ("Best Buy Date"). אם התאריך הרשום נופל בין ה-1 בנובמבר 2018 ל-8 בנובמבר 2019, הוא נופל תחת הריקול.

המותגים הופצו ברחבי ארצות הברית ועל כן אין תיחום גיאוגרפי. כאמור, אכילת המזון עלולה לגרום לנזקים גדולים בכליות של הכלב. צרכנים אשר מחזיקים במזון לכלבים מסוג זה מתבקשים להפסיק להאכיל את חיית המחמד עמו. וטרינרים מסבירים כי תסמינים של כלבים שצרכו רמה גבוהה מדי של ויטמין D במזון הם הקאות, חוסר בתאבון וירידה ניכרת במשקל.

באתר של מנהל התרופות המזון האמריקאי (FDA) קיימת רשימה מלאה של כלל הדגמים והמוצרים שיעברו ריקול, כמו גם תמונות של אותם מוצרים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE