הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אני מוציא את הזבל": שוטר ממיאמי תועד משליך ספרי תורה
לסמל רוברטו ד'סטפן יש 13 שנות ותק כשוטר בדרום פלורידה, אך זה לא מנע ממנו להשליך ספרי תורה תוך כדי התבטאות מקוממת. "אנחנו לא צריכים את החרא הזה", הוא נשמע אומר תוך כדי. איגוד השוטרים שבו הוא משמש כסגן הנשיא יצא להגנתו

שוטר ממשטרת מיאמי אשר מכהן כסגן נשיא איגוד השוטרים הושעה מתפקידו אתמול לאחר שפורסם סרטון ובו השוטר משליך ספרי תנ"ך אל החלק האחורי של טנדר תוך כדי שהוא אומר שהוא "מוציא את הזבל".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך הסרטון המזעזע (צילום: וו. פי. אל. ג'י.)

 

השוטר שמעורב בפרשה החמורה זוהה כסמל רוברטו ד'סטפן, בלש בעל 13 שנות ותק. "מעשיו אינם תואמים לערכים ולמדיניות של המשטרה", אמר ג'ורג' קולינה, מפקד משטרת מיאמי, בהודעה שמסר לעיתונות. קולינה אף כינה את דבריו של ד'סטפן כ"אנטישמיות בוטה". 

בסרטון המדובר ניתן לראות את השוטר כשהוא אינו במדים. הוא מציג קופסת עץ קטנה ועליה מגן דוד. "אנחנו לא צריכים את החרא הזה", הוא אומר ומשליך את הקופסה לטנדר. אחרי שהוא מרים ספר תנ"ך וזורק אותו גם כן אל עבר המכונית, הוא מסובב את המצלמה ואומר שהוא "מוציא את הזבל".

 

הסרטון המזעזע (צילום: וו. פי. אל. ג'י.)

 

למרות פרסום הסרטון המזעזע, אנשי איגוד השוטרים לא היססו להגן עליו: "מספר ספרי קודש נזרקו מסיבות תברואתיות. הספרים היו מלאים בעובש והיינו צריכים לזרוק אותם לפח", אמר אדוורד לוגו, נשיא האיגוד. הסרטון, אגב, צולם ממש מחוץ למשרדי האיגוד, שנקרא "Miami Fraternal Order of Police". לטענת אנשי האיגוד, הסרטון נשלח באנונימיות אל ד'סטפן. בפתק שצורף הוסבר שאם הוא לא יתפטר, הסרטון יפורסם בציבור.

 

הודעת מפקד המשטרה, אתמול (צילום: MiamiPD@)

 

כאמור, המשטרה השעתה באופן מיידי את ד'סטפן. חקירה פנימית נפתחה והיא תקבע אם יפוטר או שמא יוחזר לתפקיד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE