הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סגן הנשיא פנס בוועידת ה-IAC: "אין מקום בארה"ב ל-BDS"
מייק פנס הגיע לנאום בוועידת השנתית של ה-IAC וריגש את כל הנוכחים עם תמיכתו הרחבה בישראל ובקהילה היהודית בארה"ב. על אירוע הירי הרצחני בבית כנסת בפיטסבורג: "פיגוע אנטישמי זה לא היה רק נגד הקהילה היהודית, אלא נגד כל אמריקה"

סגן נשיא ארצות הברית, מייק פנס, הגיע אמש לנאום בוועידה השנתית של ה-IAC (ארגון הקהילה הישראלית-אמריקאית) שנערכת השנה בהוליווד (פלורידה).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סגן הנשיא פנס, הנואם המרכזי של וועידת ה-IAC (צילום: VP@)

 

אתמול בצהריים נחת "אייר פורס 2" של סגן הנשיא ופמלייתו בנמל התעופה הבינלאומי של פורט לודרדייל, ובשעות הערב הוא הגיע וריגש את הנוכחים. 

 

פנס עם הנחיתה בפלורידה (צילום: VP@)

 

תחילה שוחח פנס על פרשת Airbnb בה החליטה החברה להסיר את כל המודעות לבתים ויחידות דיור של יהודים באיו"ש. "על רקע ההחלטה של החברה לאסור על השכרת דירות בירושלים ובגדה המערבית, הבהרנו שתנועת ה-BDS היא טעות ושאין לה מקום בארה"ב", אמר סגן הנשיא. פנס אף כינה את הנשיא טראמפ כ"נשיא הכי פרו-ישראלי בהיסטוריה של ארצות הברית", לדבריו.

 

סגן הנשיא פנס עולה על הבמה (צילום: VP@)

 

סגן הנשיא פנס אף הבהיר כי התמיכה של ארה"ב בישראל אינה תלויה במפלגה כזו או אחרת: "אנו ניצבים לצד ישראל, שהיא לא נושא מפלגתי, אלא נושא אמריקאי", הוא אמר וזכה לתשואות מאלפי הנוכחים. פנס על נושאים רבים הקשורים לישראל, ביניהם חוק "טיילור פורס", על שם יוצא הצבא האמריקאי שנרצח במהלך פיגוע דקירה ביפו במרץ 2016. חוק זה מונע העברת כספים לרשות הפלסטינית כל עוד זו משתתפת בקצבאות החודשיות שמשפחות המחבלים מקבלים. סגן הנשיא הזכיר גם את העברת השגרירות האמריקאית מתל אביב לירושלים ופרישת ארה"ב מן הסכן הגרעין האיראני.

 

מייק פנס ואשתו קרן (צילום: VP@)

 

"התקפות אלה חייבות להיפסק באופן מיידי", אמר סגן הנשיא באשר למתח הגדול ששורר בגבול עזה בחודשים האחרונים. ופנס לא שכח להזכיר את הפיגוע האכזר בו נרצחו 11 מתפללים יהודים בבית כנסת בפיטסבורג: "אני לא חושב שהייתה דוגמה טובה יותר לאהבה של הנשיא כלפי ישראל מאשר הצורה שבה הגיב לאירוע הקשה בבית הכנסת 'עץ חיים'. פיגוע אנטישמי זה לא היה רק נגד הקהילה היהודית, אלא נגד כל אמריקה", סיכם סגן הנשיא.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE