הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ה"בילי ג'ין" של דרייק: הסתיים הקרב המשפטי מול הדוגמנית שהצהירה לשווא על היריון ממנו
בהמשך לתביעתו של הזמר, קבע בית המשפט כי אסור לדוגמנית האינסטגרם לחזור על ההצהרות הכוזבות שהצהירה נגד דרייק בעבר, לפיהן הוא אנס אותה והיא בהיריון ממנו

גם דרייק (32) יכול לשיר את השורות הידועות מהשיר ששר מייקל ג'קסון, "בילי ג'ין היא לא המאהבת שלי / היא רק בחורה שטוענת שאני האחד / אך הילד הוא לא שלי". זאת, לאחר שהסתיים הקרב המשפטי בינו לבין דוגמנית האינסטגרם, לילה לייס שטענה לשווא, כי היא בהיריון ממנו וכי הוא אנס אותה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



מרוצה מהחלטת בית המשפט. דרייק

הזמר תבע את לייס, אך היא נמנעה מהעמדתה לדין בכך שהסכימה לפסק הדין, שאוסר עליו לחזור על הצהרות העבר שהצהירה נגד דרייק. כך לדבריו עורך דינו של הזמר.

דרייק פגש את לייס בחודש פברואר 2017, במנצ'סטר, במהלך סיבוב הופעות באנגליה. לדבריו הם קיימו יחסי מין בהסכמה, בבית מלון. כמה חודשים לאחר מכן, התראיינה לייס לתכנית רדיו וטענה, כי היא בהיריון עם הילד שלו. לאחר שלא זכתה לתגובה שהיא רצתה מדרייק, פנתה לייס למשטרת ניו יורק בטענה שהוא אנס אותה במהלך אותה פגישה שהיתה להם.


ניסתה לעשות "בילי ג'ין". לילה לייס

בהמשך לכך, תבע דרייק את לייס בגין סחיטה, מצוקה נפשית, הונאה, השמצה והתעללות.

עורך דינו של הזמר סיכם, "דרייק והצוות שלו מרוצים מהחלטת בית המשפט ובעוד שדרייק מעריך את התמיכה לה זכה, הוא מבקש מהמעריצים ומאמצעי התקשורת לאפשר לשני הצדדים להמשיך בחייהם". פייר אינף.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE