הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיירת אמריקאית נסעה לקוסטה ריקה לחגוג יום הולדת ומאז נעלמו עקבותיה
משפחתה של קרלה סטפניאק ממיאמי מאמינה שהיא נחטפה, לאחר שלא הגיעה לטיסתה חזרה לארצות הברית ולא יצרה קשר במשך קרוב לשבוע. בעל דירת ה-Airbnb מסר גרסה שלא משתלבת עם ראיות נוספות והחשש לשלומה גובר

תושבת פלורידה נעלמה בקוסטה ריקה במהלך חגיגות יום ההולדת שלה. קרלה סטפניאק ממיאמי נסעה בשבוע שעבר עם גיסתה למדינה האקזוטית לחגוג את יום הולדתה ה-36, אך במהלך שהותה בה נעלמו עקבותיה, זמן קצר לפני שהייתה אמורה לשוב לארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נעדרת מזה כמעט שבוע. קרלה סטפניאק (צילום מתוך פייסבוק)

גיסתה של סטפניאק, אפריל ברטון, עזבה את קוסטה ריקה ביום שלישי שעבר, יום לפני החזרה המתוכננת של השתיים. משסטפניאק לא שבה החלו לעלות דאגות לשלומה. בראיון לחדשות פוקס אתמול (ראשון) אמרה ברטון "זה היה יום ההולדת שלה, ואני מרגישה ממש רע עם זה. אני מרגישה אשמה כי עזבתי מוקדם". ברטון הוסיפה כי הפעם האחרונה שראתה את סטפניאק הייתה כזו ליוותה אותה לשדר התעופה בדרך חזרה לארצות הברית.

על פי המידע שנמסר ממשפחתה, לאחר שנפרדה מברטון בנמל התעופה, שילמה סטפניאק לנהג אובר כדי שיקח אותה לסיור בסן חוזה. לאחר מכן היא התקשרה לחברה ואמרה שהיא תבקש מאחד המאבטחים ב-Airbnb בו שהתה לקנות עבורה בקבוק מים. זו הייתה הפעם האחרונה שמישהו מקרוביה או חבריה שמע ממנה. בעל הדירה בה שהתה סיפר למשפחתה שהפעם האחרונה בה היא נראתה הייתה כשעלתה על אובר עם המטען שלה ביום רביעי בחמש לפנות בוקר, אולם רישומי האפליקציה שלה לא מראים כי הזמינה נסיעה כזו.

 

נעלמה ללא עקבות אחרי שביקשה סיור בעיר. סאן חוזה, קוסטה ריקה (צילום: Shutterstock)

לדברי ברטון, "אף אחד מאיתנו לא מאמין לסיפור על הנסיעה בחמש בבוקר כי הוא ממש לא הגיוני. אנחנו יודעים שהיא נחטפה. אין סיבה שהיא לא תיצור קשר עם אף אחד". מריו קאיסדיו, אחיה של סטפניאק, עדיין בקוסטה ריקה בחיפושים אחר אחותו. בראיון לתחנה מקומית הוא סיפר שהרשויות במדינה מעריכות סטפניאק נחטפה, משום שהיא ביצעה צ'ק אין לטיסתה חזרה לארצות הברית אך מעולם לא הגיעה אליה.

הודעת הטקסט האחרונה שסטפניאק שלחה התייחסה למצב במקום בו שהתה, לאחר שסופת גשמים כבדה ניתקה את זרם החשמל מהמקום. בהודעה כתבה "המצב כאן די מפוקפק", מה שמגביר עוד יותר את חששות בני המשפחה. "היא הייתה כזה אדם שמח וידידותי. אני חוששת שהיא פשוט סמכה יותר מדי על האדם הלא נכון", אמרה ברטון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE