הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ארונו של הנשיא לשעבר ג'ורג' בוש האב הגיע לוושינגטון די. סי. לקראת הלוויתו
לפני זמן קצר נחת המטוס הנשיאותי ועליו משפחת בוש וארונו של הנשיא, שהלך לעולמו ביום שישי האחרון בגיל 94. הארון יוצב בגבעת הקפיטול במשך יומיים, הנשיא טראמפ הורה על סגירת הממשל ביום רביעי

בפעם הראשונה מאז הלך לעולמו ג'רלד פורד בינואר 2007, בוושינגטון די. סי. תיערך הלוויה נשיאותית. "משימה אווירית מיוחדת מס' 41" יצאה לדרך הבוקר בטקסס לאחר שארונו של הנשיא לשעבר, ג'ורג' בוש האב, הועלה על מטוס שעשה את דרכו לעבר הבירה האמריקאית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ארון הנשיא על גבי "משימה אווירית מיוחדת מס' 41" בנחיתה בבסיס "אנדרוז" הסמוך לוושינגטון די. סי.

 

בשדה התעופה "אלינגטון" נערך טקס קצר בנוכחות המשפחה ומספר מכובדים נוספים. בסביבות השעה 3:30 אחר הצהריים (שעון חוף מזרחי) המטוס נחת בבסיס "אנדרוז" במרילנד.

ארונו של בוש יוצב בגבעת הקפיטול והציבור הרחב יוכל לחלוף על פניו עד שעות הבוקר של יום רביעי, אז תיערך הלוויתו. דונלד טראמפ הורה על סגירת הממשל הפדרלי במהלך יום רביעי. למרות המתיחות וחילוקי הדעות בינו לבין משפחת בוש, הנשיא טראמפ שיבח את הנשיא המנוח ואמר כי "הוא היה אדם מיוחד שאהב את משפחתו. הוא היה בן אדם נהדר והוא יחסר לכולנו", אמר טראמפ.

הנשיא בוש הלך לעולמו ביום שישי בגיל 94. בוש האב, שכיהן כנשיא ארצות הברית ה-41 בין השנים 1989 ל-1993, זכור בין היתר בשל הפשרת היחסים עם רוסיה שהתרחשה בתקופתו וכן בגלל מלחמת המפרץ הראשונה אותה הוביל יחד עם קואליציה בינלאומית. בוש היה הנשיא האמריקאי בזמן ועידת מדריד שהייתה אחד הניסיונות הראשונים לנירמול היחסים בין ישראל והפלסטינים אך לא הבשילה לכדי הסכם בר קיימא.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE