הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התפתחות בחקירה היעדרות התיירת בקוסטה ריקה: גופת אישה נמצאה היכן שנראתה לאחרונה
הגופה נמצאה כמאתיים רגל מאחורי Villa Buena Vista בה שהתה קרלה סטפניאק ממיאמי לפני שנעלמו עקבותיה בשבוע שעבר. שרידי דם נמצא בתוך המבנה ונשלחו לבדיקה, הנכס הוסר מאתר Airbnb

גופה נמצאה סמוך לדירה בה שהתה התיירת האמריקאי הנעדרת קרלה סטפניאק בקוסטה ריקה. הרשויות במדינה דיווחו לתקשורת כי הגופה נמצאה על ידי כלבי גישוש באזור הררי, קבורה בשקיות פלסטיק כמאתיים רגל מאחורי הנכס בו שכרה סטפניאק מקום ללון דרך אתר Airbnb. הרשויות לא אישרו שמדובר בגופתה של סטפניאק אולם מנכ"ל סוכנות החקירות המרכזית בקוסטה ריקה אישר כי על אף שהגופה נמצאה בשלבי ריקבון, ניתן היה לזהות כי מדובר באישה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סוף טראגי לחופשה החלומית? קרלה סטפניאק (צילום מתוך פייסבוק)

במסיבת עיתונאים שערך היום (שני) מנכ"ל הסוכנות, וולטר אספינוזה, נאמר כי נמצאו שרידי דם בתוך דירת ה-Airbnb והם נשלחו לבדיקה במעבדות. עד להשלמת הבדיקות ונתיחת הגופה לא ניתן יהיה לאשר שמדובר בסטפניאק, שלא יצרה קשר עם משפחתה וחבריה מאז יום שלישי שעבר. היא הייתה אמורה לעלות על טיסה חזרה לארצות הברית ביום רביעי ואף נרשמה לטיסה אולם לא התייצבה אליה. רק הבוקר אמרו בני משפחתה כי הם משוכנעים שהיא נחטפה שכן לא יכולה להיות סיבה אחרת לכך שהיא לא יצרה קשר.

סטפניאק נסעדה לקוסטה ריקה עם גיסתה לרגל יום הולדתה ה-26. הגיסה, אפריל ברטון, חזרה לארצות הברית ביום שלישי שעבר, מוקדם מהמתוכנן. הרשויות בקוסטה ריקה לא הוסיפו פרטים על הגופה וכן האם והיכן נמצא המטען של סטפניאק. בעל הנכס בו היא שהתה טען כי ראה אותה עולה ביום רביעי לפנות בוקר על רכב אובר עם מזוודותיה בדרך לנמל התעופה, אולם טענה זו לא תואמת את היסטוריית ההזמנות של סטפניאק באפליקציה.

 

הוילה בה שהתה סטפניאק בסאן אנטוניו דה אסקאזו (צילום מתוך TripAdvisor)

בהודעתה האחרונה לברטון כתבה סטפניאק שהחשמל בנכס בו היא שוהה נותק במהלך סופת גשמים וכי האזור החשוך מרגיש "מפוקפק". מ-Airbnb נמסר לחדשות ABC כי הם מצויים בקשר עם משפחתה של סטפניאק, ה-FBI, הרשויות המקומיות ושגרירות ארצות הברית במדינה. הנכס המעורב, Villa Buena Vista בסן אנטוניו דה אסקאזו, פרוור של סאן חוזה, הוסר מהאתר אך עדיין מופיע באתרים אחרים ופתוח להזמנות.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE