הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
למעלה ממיליון עותקים בתוך כשבועיים: כולם רוצים לקרוא את הזיכרונות של מישל אובמה
הזיכרונות של אשת הנשיא השחורה הראשונה והיחידה עד כה בארצות הברית תפסו את תשומת הלב שלכם ובענק

כשבועיים בלבד חלפו מאז ראה אור ספר הזיכרונות, Becoming, שכתבה אשת נשיא ארצות הברית לשעבר, מישל אובמה, ומהרגע הראשון הוא תפס את המקום הראשון ברשימת רבי המכר. מכירות הספר שראה אור ב-13 בנובמבר עומדות על למעלה מ-1.1 מיליון עותקים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




הספר בן 400 העמודים חושף מבט לאחור על חייה של אובמה. הוא מוקדש לתיאור המסע שעשתה משנות ילדותה, כבת למשפחה בעלת אמצעים דלים בדרום שיקגו, אל שנותיה בבית הלבן, כאשת נשיא השחורה הראשונה והיחידה שהיתה עד כה בארצות הברית. אובמה חושפת כיצד היא הצליחה לשלב את עבודתה עם חיי המשפחה ועם חייו הפוליטיים האינטנסיביים של בעלה, ברק אובמה, במהלך שנות כהונתו כנשיא ארצות הברית.

הספר, שמראש תויג ככזה שיתפוס את תשומת הלב בקדמת הבמה עליה מוצגים הספרים החדשים של העונה, אכן מצליח לעשות זאת. אובמה מככבת, למרות שלצד ספרה יצאו לאור ספרים אחרים, פרי עטם של כותבים בעלי שמות גדולים, בהם סטיבן קינג, ג'יימס פטרסון, ג'נט איבנוביץ' וג'ורג' אר. אר. מרטין. אין ספק שהתזמון של הוצאת הספר לאור חושב באופן מופתי ותוכנן כך שיגיע לחנויות בעונה החשובה ביותר של שוק הספרים. עונה זו כוללת את החגים בארצות הברית, סביבם מתבצעות רכישות רבות.



אובמה קבלה חצי מהעסקה המדווחת, בשווי של 65 מיליון דולר, על כתיבת זיכרונותיה. את החצי השני קיבל בעלה, ברק. על מנת לשמור את קהל הקוראים במתח מקסימלי, יצא ספרה של מישל לפני ספרו של ברק.

הוצאה: Crown Publishing Group

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE