הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מישהו יודע דבר או שניים: מדוע כולם משוכנעים שמייגן מרקל והנסיך הארי מצפים לתאומים?
הארי, שאוהב ילדים, אמר שהוא מקווה שזו תהיה בת. אנחנו מקווים שהמשאלה שלו תתגשם ושאם מדובר ביותר מתינוק אחד, אז שאלה תהיינה שתי תאומות קטנות וחמודות

האם מייגן מרקל (37) והנסיך הארי (34) מצפים ללדת תאומים באביב הקרוב? מסתבר שהאוהדים של בני המלוכה מהמרים שהתשובה חיובית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מייגן והארי אמורים להפוך להורים בפעם הראשונה ורבים מאמינים שבאופן חסר תקדים, ייוולדו בבית המלוכה הבריטי תאומים. זה לא קרה בכ-600 שנות שלטון בית המלוכה. אך מספר מפתיע של הימורים מצביע על כך, כי רבים מאמינים שהפעם זה יקרה. ההימורים הובילו לאמונה שאולי המפיצים את השמועה או איזה מקור פנימי מקורב יודע דבר או שניים.

אם הדוכסית מססקס תלד תאומים זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה המודרנית של בית המלוכה. הפעם האחרונה בה נולדו תאומים לבית המלוכה היתה בשנת 1430, לג'יימס הראשון ולאשתו מסקוטלנד, ג'ואן. אז נולדו שני בנים, אלכסנדר וג'יימס. אלכסנדר מת באותה השנה בה נולד וג'יימס ירש את כס המלכות מאביו.



מייגן מגוננת על הבטן התופחת שלה כבר מאז יצאה ההודעה הרשמית בדבר ההיריון, באמצע חודש אוקטובר האחרון. היא בוחרת ללבוש שמלות שמדגישות את הבטן הבולטת ולא הפסיקה לחפון את הבטן בכל מקום. מרקל מתרגשת להפוך לאמא, עד שאפילו כשהבטן היה קטנה היא היתה מדגישה אותה.

הארי, שאוהב ילדים, אמר שהוא מקווה שזו תהיה בת ואם ההימורים נכונים ומייגן נושאת בבטנה יותר מתינוק אחד, אז אנחנו מאחלים לו שתי תאומות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE