הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צוות בדיקה שהקים טראמפ ממליץ לשירות הדואר להעלות את מחירי משלוח החבילות
הצוות הוקם כדי לבחון דרכים להתגבר על ההפסדים בדואר, שנגרמים בשל מיעוט המכתבים והחשבונות שנשלחים פיסית

לשירות הדואר של ארצות הברית צריך לשקול העלאת מחירי משלוח חבילות, כך עולה מהמלצות הצוות שהקים הנשיא דונלד טראמפ. צעד כזה עשוי לפגוע בהכנסות של חברת אמזון וקמעונאים מקוונים נוספים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יגבו יותר עבור משלוח חבילות? תיבה של שירות הדואר

הצוות הוקם בחודש אפריל כדי למצוא דרכים לשנות את ההפסדים הכספיים של שירות הדואר, סוכנות עצמאית בממשל הפדרלי. לאחר שהוקם הצוות, טען טראמפ כי שירות הדואר מעניק שירותים גדולים מדי לחברת אמזון בעבור תשלום קטן מדי. השירות הפסיד קרוב לארבעה מיליארד דולר בשנת הכספים 2018, שהסתיימה ב-30 בספטמבר. זאת, למרות עלייה במספר החבילות שנשלחות דרכו.

שירות הדואר מפסיד כסף כבר יותר מעשור, כך הודיע הצוות במסקנותיו. חלק מההפסדים נובע בגלל אובדן ההכנסות על מכתבים, חשבונות ודברי דואר אחרים שהולכים ונעלמים עם עליית העולם הדיגיטלי. העלייה ברווחי הדואר ממשלוח חבילות לא משתווה להפסד שלו על הירידה במכתבים.

הנשיא חזר ותקף את אמזון על יחסה לשירות הדואר כאל "נער שליחויות", משום שהחברה משלמת לדואר פחות ממה שהייתה אמורה לשלם על השירות שהיא מקבלת. לדברי הנשיא, אמזון תורמת להפסד של 65 מיליארד דולר מאז המשבר הפיננסי של השנים 2007-2009, אך לא הציג לכך הוכחות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE