הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
וואטסאפ או פייסבוק? סנאפצ'ט או אינסטגרם? אפל חשפה את האפליקציה הפופולארית ב-App Store
כמדי שנה, ענקית המחשבים והטלפונים הציגה את דירוג האפליקציות הפופולאריות ביותר של השנה האחרונה. פייסבוק הפתיעה עם 2 בתוך החמישיה הראשונה, חרף השנה הקשה שעברה על החברה. ומי בכל זאת במקום הראשון?

הרשתות החברתיות ממשיכות לשלוט בקרב האפליקציות הפופולאריות ביותר ב-App Store של אפל, כך חשפה השבוע ענקית הטלפונים והמחשבים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חנות האפליקציות של אפל (צילום: רויטרס)

 

אפל הציגה את רשימת האפליקציות הפופולאריות ביותר ומי שזכתה במקום הראשון והמכובד היא יוטיוב, כאשר במקום השני ניצבת אינסטגרם. במקום השלישי נמצאת אפליקציית סנאפצ'ט ובמקום הרביעי והחמישי שולטת ענקית הרשתות החברתיות, פייסבוק, עם אפליקציית המסנג'ר שלה (מקום 4) והאפליקציה היעודית שלה (מקום 5). במקום השישי ניתן למצוא את Bitmoj מבית היוצר של סנאפצ'ט, שבשנה שעברה דורגה במקום הראשון. 

למרות השנה הקשה שעברה על פייסבוק, החברה הצליחה להיכנס פעמיים לחמישייה הראשונה. גם על סנאפצ'ט עברה שנה לא פשוטה, לרבות השינוי בעיצוב שגרם למאות אלפים משתמשים לנטוש. האפליקציה בתשלום הפופולארית ביותר במהלך השנה היא Facetune, שנועדה לערוך תמונות סלפי. אחריה נמצאת Kirakira+, אפליקציה שעמה ניתן לערוך תמונות וסרטונים.

אפל אומנם חשפה את הרשימה, אך בו בזמן סירבה לגלות בכמה הורדות מדובר. החלטה זו מצטרפת להחלטת החברה שלא לפרסם את כמות האייפונים שהיא מכרה, אלא רק את המחיר הממוצע שעליו שילמו הלקוחות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE