הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: נחשף תיעוד של רגעי ההתרסקות של מטוס קל במוסד חינוכי
ארבעה ימים לאחר התאונה הקטלנית בפורט לודרדייל, היום פורסם סרטון המתעד את דקות החרדה לאחר שהמטוס פגע במרכז טיפולי לילדים עם צרכים מיוחדים. הטייס זוהה, פרטיו של הנוסע טרם פורסמו. חקירת ה-NTSB מתמקדת בטיפולים שהמטוס עבר

ביום שבת האחרון נהרגו שני בני אדם אשר התרסקו עם מטוס קל במרכז טיפולי לילדים עם צרכים מיוחדים בפורט לודרדייל, והיום פורסם תיעוד נדיר מתוך מצלמת האבטחה אשר קלטה את רגעי האימה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שבריר שניה לפני הפגיעה במוסד הלימודי

 

בסרטון נראה המטוס נע במהירות גבוהה על פני הקרקע ומתנגש בבניין כאשר בתוך שניות ספורות הוא עולה באש. למרות התיעוד, המשטרה עדיין לא יודעת לומר אם השניים נהרגו מעוצמת הפגיעה בקרקע או במבנה, או שמא נהרגו בשל הפיצוץ הגדול. בתיעוד המצמרר ניתן לראות את המורים ואת הילדים בורחים מהמקום מיד לאחר הפגיעה במבנה.

 

רגעי פגיעת המטוס

 

שמו של הטייס, אלדיו מרקז מניו ג'רזי, פורסם אתמול, אך שמו של ההרוג הנוסף טרם פורסם. סטיבן גולן, דובר מכבי האש בעיר, מסר כי לפחות חמישה ילדים ושמונה מבוגרים נכחו במבנה, שהחל לבעור בעקבות התאונה. כמות גדולה של דלק סילוני נותרה על הקרקע, דבר שהקשה מעט על פעולות החילוץ והכיבוי. על פי רשות התעופה הפדרלית (FAA), המטוס מסוג ססנה 335 המריא מנמל התעופה Fort Lauderdale Executive והיה אמור לעשות את דרכו לעבר העיירה היליארד בצפון המדינה.

 

מורים ותלמידים בורחים מהתופת

 

הסרטון המלא, כולל מנוסת הילדים והמורים

 

כיוון החקירה שאותו בוחנת המועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה (NTSB) היא נושא הטיפולים השגרתיים, וככל הנראה התבצעו לא מעט עבודות תחזוקה במטוס ספציפי זה בימים ושבועות שקדמו לאירוע הקטלני.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE