הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קרדשיאן נגד קרדשיאן: קים ממשיכה לומר דברים לא נחמדים על אחותה, קורטני
קים אמרה שקורטני "אכזרית" ואמרה שיש סבירות גבוהה שאחותה תתבע אותה. זאת, לאחר שבעבר היא כבר אמרה שקורטני "היא הכי פחות מרגשת", זוכרים?

נראה שקים קרדשיאן עלולה למצוא את עצמה בדרך למלחמה מול אחותה קורטני קרדשיאן, לאחר שאמרה עליה שהיא "הכי פחות מרגשת" ושהיא "המשעממת ביותר". בעוד שקים חושבת שלא מדובר פה באמירות קשות, הן בהחלט לא נחמדות. יתכן וקים מרגישה שהיא הלכה רחוק מדי, משום שכעת היא משתעשעת על סיבות נוספות בגינן יש לה בעיות עם קורטני.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




בשיחה עם ג'ימי קימל על פילוסופיית תמונות סלפי שמקבלות אפס לייקים, אליהן היא לא יכולה להתייחס, קים אמרה שיש סיכוי טוב שקורטני תתבע אותה, משום שהיא "אכזרית". קים הוסיפה וסיפרה שיש לה היסטוריה של מקרים כאלה, לכן היא לא מעוניינת לספק לקורטני הזדמנות נוספת לפנות למערכת המשפט.  

קים הסבירה, "כשהשתמשתי בדמות שלה במשחק וידאו ושילמתי לה, היא רצתה יותר". קים מתייחסת בדבריה למשחק הווידאו ההוליוודי, כמובן, שכולל דמויות אווטר של בני משפחתה. באותה תקופה שסביב פיתוח המשחק, פירטה קים את התסכול שלה מההתמודדות עם קורטני.




באחד הפרקים של סדרת הריאליטי על משפחת קרדשיאן, Keeping Up With The Kardashians, אמרה קים, "זה מגוחך שלא תסכימי לעשות את זה בשבילי בתור טובה, משום שעשיתי כל כך הרבה בשבילך. ושסקוט יתקשר אלי ויאמר לי 'את צריכה לקנות לה זוג נעליים חדשות אם את רוצה להשתמש בדמות שלה במשחק'. התגובה שלי היתה 'לקנות לה זוג נעליים אחרי כל מה שעשיתי בשבילה? אני לא קונה לה זוג נעליים מז**ן. קניתי לה קריירה".

למרות שהאחיות החליפו ביניהם דברים לאחרונה, אפשר לקוות שהדברים שאמרה קים לקימל לא יתעוררו דרמות נוספות.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE