הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משטרת ניו יורק פינתה דייר רחוב ממקומו: "העירייה רוצה להקשות עלי"
תומאס האריס, דייר רחוב בן 61, נאלץ לעזוב את הפינה שלו בברוקלין פלאזה לאחר שהשוטרים קרעו את האוהל הרעוע שלו והחרימו לו חפצים רבים. חבריו לרחוב עזרו לו לאסוף את שאר החפצים ולנוע צפונה, אל יעד חדש

כמה שוטרים צריך כדי לפנות הומלס קטוע רגל מהרחוב? מסתבר שמשטרת ניו יורק זקוקה ללא פחות מעשרים שוטרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השוטרים מקיפים את האריס במהלך הפינוי, אתמול

קבוצה גדולה של שוטרים פעלו במשך יותר משעתיים אתמול (רביעי) כדי לפנות את תומאס האריס, דייר רחוב בן 61 שהתמקם בברוקלין פלאזה לפני כמה שבועות.

השוטרים קרעו את האוהל הרעוע שהקים לעצמו האריס מעגלות קניות ורצועות פלסטיק מחוץ לתחנת הסאבווי בצומת שדרות פארקסייד ואושן. הם גם לקחו חצי מהדברים שהיו לו, כולל כמה תופי מרים שהוא מצא ברחוב.

לא רק שוטרים היו עסוקים בפינוי. גם שני אמבולנסים של FDNY היו במקום, וכמה עובדים של המחלקה למחוסרי דיור ועובדי קבלן של העירייה.

הפינוי של האריס בא לאחר שביום שישי האחרון מסרו לו הרשויות צו פינוי. עותקים של הצו הודבקו על ה"בית" שלו, והודיעו כי תאריך היעד לפינוי הוא יום רביעי.

האריס איבד את רגלו בתאונת סאבווי בשנת 2012, הואשם בהצבת נכס על המדרכה, עבירה שעונשה המקסימלי הוא קנס בגובה מאה דולרים.

עשרים השוטרים אפשרו להאריס לשמור לעצמו יותר מעשר עגלות מלאות בחפצים שונים. שניים מחבריו לרחוב סייעו לו לאסוף את החפצים מהמקום, ולהתקדם צפונה אל המקום החדש שיבחר לו. "אני הולך לכל מקום שבא לי", אמר האריס, "התכנית שלי היא לנסות להרוויח קצת כסף כרגיל, אבל התכנית של העירייה היא להקשות עלי בכל מקום שאני מגיע אליו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE