הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: אדם דחף עובר אורח אל מתחת לגלגלי המשאית - והכל תועד במצלמות אבטחה
הקורבן נפצע פצעים אנושים והובהל לבית החולים, והחשוד נעצר לאחר כמה שעות. הוא הואשם בניסיון רצח, אך הסיבה למעשה הנורא עדיין לא ברורה

אדם אחד נפצע אנוש אתמול (רביעי) בעקבות מה שנראה כמו תקיפה חסרת פשר. האיש הלך לתומו ברחוב, על המדרכה, כאשר לפתע ניגש אליו אדם אחר ופשוט דחף אותו אל הכביש - אל מתחת לגלגלי משאית שבדיוק עברה בנסיעה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגע הדחיפה. צילום מסך מתוך תיעוד מצלמת האבטחה

האירוע המזעזע תועד במצלמת אבטחה סמוכה ברחוב West Sixth מספר 300. על פי התיעוד, ניתן לראות את האיש הולך על המדרכה, כאשר לפתע אדם אחר, לבוש מעיל בהיר, קם מספסל עליו הוא ישב, ופשוט דוחף את הולך הרגל אל הכביש.

המשאית נעצרה מיד, אך לא לפני שפגעה בהולך הרגל התמים, שלא עשה דבר. הוא נותר מתחת לגלגלי המשאית כעשר שניות, עד שהנהג הבין מה הולך ונסע לאחור.

בזמן הזה החשוד הרים דבר מה מהריצפה ופשוט הלך מהמקום כאילו לא קרה דבר. ייתכן כי הוא הרים חפץ שנפל להולך הרגל בזמן שהוא דחף אותו.

הפצוע הובהל לבית החולים כשהוא סובל מקריסת ריאה ומעצמות שבורות. כך הודיע טוני אים, שוטר מקומי. שוטר אחר, מייק לופז, אמר כי הפצוע סובל מפציעות אנושות, אך הוא צפוי לשרוד זאת.

 

תיעוד האירוע כפי שנקלט במצלמות האבטחה

לאחר האירוע, המשטרה ניסתה לאתר את החשוד במשך כמה שעות, עד שלוחם אש מקומי, שראה את הסרטון הקשה, הבחין בו כשהוא עדיין לובש את המעיל הירוק הבולט שלו. השוטרים הגיעו למקום הימצאו, סמוך לצומת הרחובות Third והיל, ועצרו אותו לאחר שקבעו כי הוא אכן החשוד.

על פי המשטרה, מדובר בדייר רחוב שחי באזור. שמו לא פורסם. הוא נחקר בתחנת המשטרה ונעצר בחשד לניסיון רצח.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE