הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיילי סיירוס חזתה את העתיד? "היתה לי תחושה מוקדמת שתפרוץ שריפה בקליפורניה"
סיירוס הסבירה את מילות השיר החדש שלה -This burning house / There’s nothing left / It’s smoking and we both know it - אותן כתבה עם מארק רונסון בחודש מאי, לפני שאירעה השריפה

השריפה שאירעה במליבו, קליפורניה באמצע החודש שעבר, הרסה קרוב ל-670 מבנים באזור, רבים מהם נמצאים בבעלות מפורסמים. ביניהם, גם מיילי סיירוס, שחשפה לאחרונה שהיתה לה תחושה מוזרה שמשהו כזה יקרה. למרבה הצער, סיירוס היתה בין המפורסמים שאיבדו את ביתם באש הגדולה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



היתה לה תחושה מוקדמת, סיירוס

בריאיון בתכנית הרדיו של ריאן סיקרסט על השיר החדש שלה, Nothing Breaks Like a Heart, הסבירה סיירוס את המילים הבאות שנכתבו לפני שאירעה השריפה: This burning house / There’s nothing left / It’s smoking and we both know it 

לדבריה, זה כבר שנה וחצי שהיא עובדת על האלבום החדש שלה, "אז לא ידעתי את הדרך הטובה ביותר לצאת מהתקופה האפלה הזו, אבל זה באמת מטורף, כי כתבתי את השיר הזה עם מארק רונסון בחודש מאי, לפני שבאמת איבדנו את הבית במליבו. זו היתה מעין תחושה מוקדמת מוזרה".


איבדו את הבית, סיירוס והמרסוות'

אף על פי שלסיירוס היתה תחושה מוזרה לגבי השריפות, לא הוגן ובלתי אפשרי להאשים אותה על שלא הזהירה אף אחד ולא עצרה את זה. בעוד שאיבדה את הבית אותו חלקה עם ליאם המרסוורת', אמרה סיירוס שהיא בוחרת לצמוח מהפוסט-טארומה, במקום ליפול ללחץ.

סיירוס: "יכולתי לבחור בלחץ פוסט-טראומטי או בצמיחה פוסט-טראומטית ואני חושבת שאנחנו תמיד מרגישים שאין לנו שליטה כשאסון טבע מתרחש, משום שאי אפשר לנצח את הטבע".

לאחר השריפה התחייבו סיירוס והמרסוות' לתרום לקרן מליבו 500,000 דולר, על מנת לסייע בבנייתה מחדש של הקהילה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE