הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אז מה שלומם: איך אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט באמת מרגישים לגבי הסכם המשמורת עליו חתמו?
אז ככה: אנג'לינה מרוצה מההסכם ומוכנה לקראת הצעד הבא. עבור בראד ההסכם לא אידאלי והדרך לקראת הסדר קבוע עודנה ארוכה. הוא בוחר להתמקד בטובת הילדים ומתכוון לבלות איתם יותר זמן

האם אחרי שחתמו על הסכם המסדיר את המשמורת על ילדיהם, אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט באמת יכולים לנשום לרווחה?

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




בעוד הפרטים נשארים תחת חיסיון, על מנת לאפשר את טובת הילדים, מקור סיפר, כי ג'ולי "שמחה להיכנס לשלב הבא וחשה הקלה עם ההתקדמות שהושגה לשם בריאות המשפחה".

הקרב המשפטי על המשמורת היה אמור להיפתח ב-4 בנובמבר. אך מקור סיפר, כי ההורים והצוותים המשפטיים שלהם, "עבדו יחד על מנת לנסח הסכם מחוץ לכותלי בית המשפט". המקור הוסיף, כי "אנג'לינה אינה מבקשת משמורת בלעדית על הילדים והיא עדיין תומכת בפיוס הילדים עם אביהם".

מקור נוסף סיפר כיצד פיט מרגיש באשר להסכם המדובר: "בעוד שהושגה התקדמות מסוימת, לא מדובר במצב אידאלי עבור בראד. יש הסכם מסודר, אך זהו לא הסדר קבוע והדרך עודנה ארוכה. כל מה שחשוב לבראד הוא טובת הילדים. הם בעדיפות ראשונה עבורו ובהם הוא מתמקד".

הקרב על המשמורת היה סוער במיוחד עבור ג'ולי ופיט. בחודש מאי דווח על סכסוך ביניהם וכי הסכם לא נראה באופק. בחודש אוגוסט נפגשו הצוותים המשפטיים של בני הזוג לשעבר, על מנת לדון בפרטים אחרונים.



מקור נוסף סיפר, כי פיט מתכוון לבלות יותר זמן עם הילדים שלו, "הוא יבלה יותר זמן איתם כבר בחודשים הקרובים. הוא צפוי לחגוג איתם את החג ויהפוך אותו למיוחד. יהיו להם חופשות חג נפרדות עם הילדים. בראד מקווה שהגרוע מכל מאחוריהם ושהם יכולים להתקדם ממאבקי העבר הכואבים. הוא יודע שבטווח הרחוק יהיה לילדים הכי טוב כשגם אמא שלהם וגם אבא שלהם נמצאים בתמונה. כעת הוא יכול להמשיך הלאה ולנסות להיות השפעה חיובית יציבה וקבועה על חייהם".

המקור המשיך והוסיף, כי בראד סבור, "זה נראה נכון, שמישהו מבלה שנה מחייו בהתמקדות בבניית התיק על מנת להסביר מדוע הוא צודק והצד השני טועה. אך זו השקעה בשנאה אכזרית. זה מאוד מזיק לילדים, משום שפתאום המשפחה שלהם נקרעת לגזרים".   

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE