הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
העמדתו לדין של "הרוצח מגולדן סטייט" תעלה למשלמי המיסים לפחות 20 מיליון דולר
על פי גורמים בסקרמנטו, הרשות המקומית ביקשה סיוע כספי מהרשות המדינית, וקיים חשש כבד כי סכום זה רק ילך ויגדל. היות שג'וסף ד'אנג'לו מיוצג ע"י הסניגוריה, עלות המשפט מתייחסת לשני הצדדים. היום ישוב ד'אנג'לו לביהמ"ש

משפטו של ג'וסף ד'אנג'לו, מי שהואשם בעשרות מקרי רצח ופשעים נוספים וכונה "הרוצח מגולדן סטייט", עלולה לעלות למשלם המסים האמריקאי יותר מ-20 מיליון דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ד'אנג'לו במהלך השלבים הראשונים של משפטו, באוגוסט האחרון (צילום: AP)

 

הרשויות במחוז סקרמנטו, בו נעצר ד'אנג'לו, שלחו השבוע בקשה לראשי המדינה כדי שזו תסייע במימון התביעה נגד מי שהטיל טרור על קליפורניה כולה במהלך שנות ה-70 וה-80. "ההערכה העכשווית מדברית על עשרים מיליון דולר, אבל בשלב מוקדם זה קשה מאוד לאמוד את הסכום הנדרש. אנו מצפים לתיק מורכב מאוד, לרבות 40 שנים של ראיות, דבר שעלול לייקר את כל התהליך", אמרה השבוע נטשה דריין, בכירה במחו סקרמנטו.

הסכום הגבוה הנדרש מיועד גם לתביעה וגם להגנה, וזאת מכיוון שאת ד'אנג'לו מייצגת הסניגוריה ציבורית. פרטים רבים על המשפט נותרו חסויים, ולמרות העובדה שד'אנג'לו צפוי להגיע היום לביהמ"ש, לא ידוע באיזה שלב נמצא התהליך. כזכור, ד'אנג'לו בן ה-73 מואשם ב-26 סעיפים חמורים ברחבי שישה מחוזות, מתוכם 13 סעיפים של רצח ו-13 סעיפים נוספים של אונס. הוא החל בפשעיו בשנת 1975 והפסיק בשנת 1986.

בעשורים לאחר מכן, חוקרים רבים חיפשו אחר רמזים שיובילו ללכידתו. רק בעזרת דגימת דנ"א הצליחה המשטרה לזהות ולעצור את ד'אנג'לו, דבר שקרה מוקדם יותר השנה. על פי החשד, ד'אנג'לו עקב אחרי הקורבנות שלו במשך שבועות שלמים עד אשר התקבלה ההחלטה להיכנס אל הבית ולבצע את זממו. במקרים בהם גם גבר היה נוכח במקום, הוא היה קושר אותו ומניח צלחות על גבו, כאשר הוא מאיים שאם הצלחות יופלו, הוא ייאלץ להרוג את שניהם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE