הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבורסה בניו יורק: ירידות חדות במדדים, המניות הגדולות ספגו מהלומה קשה
שבוע קשה נוסף בוול סטריט הגיע לסיומו, אך המדדים המשיכו במגמה ורשמו ירידות עצומות. הדאו ג'ונס וה-S&P500 למעשה ביטלו את כל אשר השיגו במהלך השנה האחרונה. הדולר ממשיך להתחזק אל מול השקל הישראלי

שבוע קשה בבורסה בניו יורק תם מוקדם יותר היום עם ירידות חדות במניות הגדולות. המדדים החשובים גם רשמו ירידות וחלקם אף ביטלו את כל אשר השיגו במהלך השנה האחרונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבורסה בניו יורק, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

המתחים ששוררים בין סין לארה"ב בנושא הסחר, בנוסף לאכזבה העצומה מדו"ח המשרות החודשי של חודש נובמבר, הובילו יחדיו לירידה של 558.72 נקודות בערך הדאו ג'ונס. עם תום המסחר בבורסה, המדד החשוב עמד על 24,388.95 נקודות. רק לפני כחודשיים עמד המדד על קרוב ל-25,000 נקודות, והוא למעשה ביטל את כל העליות שנרשמו בשנה האחרונה. מדד ה-S&P500 ירד ב-2.3% והגיע ל-2,633.08 וגם הוא ביטל את שהשיג בשנה האחרונה. הנאסד"ק ירד ב-3.05% והגיע ל-6,969.25 נקודות.

חברות הטכנולוגיה המובילות, פייסבוק, אמזון, נטפליקס וגוגל, רשמו ירידות מזעריות היום. אפל, לעומת זאת, איבדה קרוב לארבעה אחוזים מערכה לאחר שמורגן סטנלי שנמך את התחזית השנתית. בשבוע האחרון, המדדים החשובים איבדו יותר מ-4%, לרבות אתמול בו נמחקו כ-800 נקודות מערכם. מדובר בשבוע הגרוע ביותר בעבור המדדים החשובים מאז מרץ האחרון.

חברת התעופה אמריקן איירליינס איבדה קרוב ל-10% מערכה ומנייתה נסחרה בעבור 33.57 דולר עם תום המסחר. גם ענקית המחשבים HP רשמה ירידה ניכרת, מעל ל-8%, ומנייתה נסחרה בעבור 14.71 דולר. הדולר ממשיך בטיפוסו מול השקל הישראלי, ושער החליפין עומד על 3.73 שקלים חדשים בעבור דולר אמריקאי אחד. כזכור, בינואר השנה מספר זה עמד על 3.38 שקלים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE