הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טסלה עשויה לרכוש את מפעלי ג'נרל מוטורס שעתידים להיסגר
קטעים מתוך ראיון שערך אילון מאסק ב-CBS הועלו לרשתות יומיים לפני שידור התוכנית, ובהם נשמע מייסד טסלה טוען שהוא שוקל לרכוש חלק, אם לא את כל המפעלים שעתידים להיסגר ע"י ענקית המכוניות מדטרויט

על רקע ההודעה של ענקית כלי הרכב מדטרויט, השבוע טען אילון מאסק כי טסלה מעוניינת לרכוש חלק, אם לא את כל חמשת המפעלים שיחדלו מפעילות שוטפת כבר בחודשים הקרובים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מפעלי GM, יינצלו בזכות טסלה? (צילום: Shutterstock)

 

את דבריו הוא אמר במהלך ראיון שנתן לתוכנית "Sixty Minutes" אשר תשודר ביום ראשון הקרוב, אך הבוקר רשת CBS פרסמה חלקים מן הראיון הנרחב. דבריו של מאסק מצטרפים לאלה של בכירים בחברת פיאט-קרייזלר, שטענו אתמול שגם הם עשויים לרכוש לפחות מפעל אחד שעתיד להיסגר.

מארי בארה, מנכ"ל ג'נרל מוטורס, הגיעה השבוע לסדרת פגישות בקונגרס לאחר שסנאטורים רבים ביקשו לשמוע כיצד ניתן למנוע את הצעד, שיגרום לפיטוריהם של קרוב ל-15,000 עובדים. 

 

מפעלי טסלה בקליפורניה (צילום: טסלה)

 

המפעלים של טסלה פזורים ברחבי קליפורניה, כך שאם אכן תרכוש את המפעלים, תהיה זו הפעם הראשונה שהחברה פועלת מחוץ לתחום מדינת הזהב. אגב, חלק מהמפעלים הקיימים נרכשו ע"י טסלה משתי יצרניות מכוניות וותיקות, ג'נרל מוטורס וטויוטה, ששיתפו פעולה לפני למעלה מעשור ובנו את המבנים במשותף. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE