הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושב פלורידה בן 28 זוהה כהרוג הראשון בתאונת האימונים ביפן
טייס מטוס הקרב שהיה מעורב בתאונת האימונית שעדיין נחקרת הוא ההרוג שזוהה. איש הצוות הנוסף ממטוסו חולץ בחיים, חמשת אנשי הצוות של מטוס התדלוק עדיין נעדרים

חיל הנחתים (המארינס) זיהה את אחד ההרוגים בתאונת האימונים שהתרחשה ביום רביעי סמוך לחופי יפן. ההרוג הוא קפטן ג'אהמר רזילארד, בן 28 ממיראמר, פלורידה. רזילארד היה טייס ה-F/A-18, מטוס הקרב שהיה אחד משני המטוסים שהתרסקו בתאונת האימונים. המטוס השני היה מטוס תדלוק מדגם KC-130 שהיה מעורב לפני כשנה וחצי בתאונה נוספת, בה נהרגו 16 אנשים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ספינות חילוץ מחפשות אחר אנשי הצוות הנעדרים (צילום: חדשות NBC)

רזילארד הוא החייל היחיד מהתקרית שגופתו נמצאה וזוהתה. בתאונה שנסיבותיה עדיין נחקרות התרסקו שני המטוסים כמאתיים מייל מחופי יפן, במהלך תדלוק אווירי שהיה חלק ממשימת אימונים מתוכננת. על שני המטוסים היו בסך הכל שבעה אנשי צוות, בהם רזילארד וחייל נוסף שחולץ בחיים והיה איש הצוות השני על מטוס הקרב. חמשת אנשי הצוות של מטוס התדלוק עדיין מוגדרים נעדרים.

סגן אלוף ג'יימס קומפטון, מפקד טייסת הקרב 242 הידועה כ "העטלפים", מסר ש "העטלפים אבלים על אובדנו של קפטן רזילארד. הוא היה מנהיג מסור ומצליח, שדאג לחבריו הנחתים והטייסים באכפתיות. טבעו החם והכריזמטי חיברו אותנו יחד ונתגעגע אליו מאוד. אנחנו מוקירים את שירותו ואת תרומתו לכוחות הנחתים ולאומה כולה. מחשבותינו ותפילותינו נתונות למשפחתו".

ברנדון אלכסנדר, בן דודו של רזילארד, סיפר בראיון לחדשות NBC כי הוא תמיד היה מרותק לתעופה וחלם להיות טייס, או גיבור על שנלחם בפשע. "זה היה או זה או להיות באטמן",לדבריו.

 

או טייס או באטמן. ג'אהמר רזיליארד (צילום: חיל הנחתים)

קפטן רזיליארד חולץ תחילה מהתאונה כשהוא בחיים יחד עם איש הצוות הנוסף ממטוסו, אך מאוחר יותר הוכרז מותו בבית חולים מקומי. במהלך שירותו הוא עוטר במדליית ההישגים של הצי והנחתים, מדליית השירות במלחמה העולמית בטרור ומדלית שירות ההגנה הלאומי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE