הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: חשוד בקריאות אנטישמיות נעצר במבצע משולב
נדים סידיקווי איים על קהילות יהודיות באוונטורה. סוכנויות האכיפה הודיעו כי ימשיכו לפעול יחד כדי לוודא שהוא נשפט בכל חומרת החוק. בינתיים, חברי הקהילות היהודיות באזור חוששים שהמעשים רק יחמירו

אדם שביצע כמה איומים אנטישמיים נגד בתי עסק של יהודים ומוסדות דתיים באוונטורה נעצר בתום מבצע משולב של כמה סוכנויות אכיפת חוק. כך הודיעה המשטרה המקומית אתמול (שבת), לאחר מעצרו של נדים סידיקווי בן ה-35.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קרא קריאות אנטישמיות ואיים. נדים סידיקווי

המעצר נעשה בשיתוף של משטרת אוונטורה, משטרת מיאמי דייד, משרד התובע של מיאמי דייד, ה-FBI ומשרד המשפטים של פלורידה. בהודעה שפורסמה, דובר משטרת אוונטורה אמר כי "כל הסוכנויות האלה יפעלו יחד כדי לתבוע את סידיקווי בכל חומרת הדין".

החוקרים אמרו כי הם קיבלו כמה דיווחים על כך שהחשוד ביקר כמה פעמים במוסדות יהודיים והתבטא בצורה אנטישמית.

המנהל של Kosher Kingdom Supermarket אמר כי סידיקווי השליך ביצים על בית העסק שלו. הוא הוסיף כי תיעוד של מצלמות האבטחה מציג את החשוד נכנס אל המקום ושובר בקבוק יין.

שבועיים לאחר מכן, המיאמי הראלד דיווח כי סידיקווי נעצר בחשד להונאה ולהסגת גבול. מנהל המקום אמר כי החשוד גם צעק קריאות אנטישמיות מחוץ ל-Aventura Turnberry Jewish Center, שממוקם בסמוך לחנות. הוא נעצר בפעם השנייה ב-5 בנובמבר. תושבי האזור חוששים כי מעשיו של סידיקווי רק ילכו ויחמירו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE