הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נכנעת ללכלוך? אפל, שמזוהה עם תכנים נקיים מאלימות ושפה גסה, נמצאת במגעים לרכישת סדרה ישראלית אלימה
החברה נמצאת בעיצומו של משא ומתן לרכישת הזכויות על סדרת הדרמה הישראלית "נבלות", על מנת ליצור גרסה מותאמת לקהל האמריקני, בכיכובו של ריצ'רד גיר

חברת אפל החלה במגעים לרכישת סדרת הטלוויזיה הישראלית, "נבלות", על מנת ליצור גרסה חדשה המותאמת לקהל האמריקני, בה יככב השחקן, ריצ'רד גיר. המהלך מפריך את המיתוס לפיו, החברה נצמדת לתכנים נקיים מאלימות, פוליטיקה ושפה גסה, המיועדים לכל המשפחה בלבד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מדיווחים עולה, כי החברה נמצאת במשא ומתן עם היוצר של הסדרות המצליחות "הומלנד" ו-"24", הווארד גורדון, ועם היוצר של הסדרה "בטיפול" ו"חוק וסדר", וורן לייט, על מנת שייקחו חלק בהפקת הסדרה. כל זאת, כאמור, על מנת לקדם את הרעיון לפיו היא מעוניינת בתכנים שונים מאלה המיועדים לכל המשפחה.

עוד עולה, כי החברה נמצאת בשלבים מתקדמים של הליך המשא ומתן, תוך שהצעתה מובילה מבין הצעותיהן של חברות מתחרות, בהן אמזון, שואוטיים ו-FX. הסדרה עוסקת בשני יוצאי צבא שיוצאים למסע המתמקד בהרג ממוקד, שמונע מתוך אמונתם כי הנוער כיום לא מבין את הקרבנות הדרושות ממנו.

בזמן שפרטי העסקה עדיין בהתהוות, גורדון ולייט מנהלים משא ומתן על מנת להתאים אותו לקהל האמריקני, אולי תחת שם אחר. כמוהם, גם גיר נמצא בדיונים שעוסקים בתפקידו הראשי בסדרה, שיפיקו במשותף חברת אפל וחברת The 21st Century Fox. יש לציין, כי בעבר היה הפרויקט בפיתוח ב-HBO.


בשלב זה, כאמור, כל הצדדים עומדים בשיחות והעסקה עדיין לא נחתמה. המהלך עלול להיכשל במידה ולא יגיעו להסכמות, כולל על התקציב. חברת אפל, גורדון וגיר סרבו להגיב ולייט לא הגיב עד כה. בפוקס אמרו כי העסקה עדיין לא נחתמה.

הרכישה של סדרה אלימה נראית כעומדת בניגוד לסטנדרטים המסורתיים של חברת אפל ושל האפליקציות שהיא מוכרת בחנות האפליקציות שלה. כך עלה גם מפרסום בוול סטריט ג'ורנל, בחודש ספטמבר האחרון, לפיו החברה לא מעוניינת בתכנים שאינם נקיים מאלימות, מפוליטיקה או משפה גסה. ראשי התכנות של החברה, זאק ואן אמבורג וג'יימי ארליכט, שהחלו בתפקידם בחודש יוני האחרון, השקיעו מאמץ על מנת לנפץ את המיתוס האמור.

באופן כללי, החברה מעוניינת בתוכן בעל מידת השפעה גבוהה, כגון ספרים, רעיונות בעלי השפעה רחבה וכולי. בחברה הדגישו, כי הם מעוניינים בתוכן שונה, כל עוד הוא מכיל משמעות וכל עוד הוא אינו מיותר. המהלכים האחרונים שלה דוחפים את החברה להתמודדות ישירה מול חברות כגון נטפליקס ואמזון; גם הן רעבות לתכנים איכותיים, אשר להם סיכויים גדולים לזכות בשבחים. אפל ציינה, כי היא מוכנה לשלם את המחירים עבור תכניות אשר להן פוטנציאל לזכות בפרסים.



בתעשיית הבידור מכבדים מאוד את ואן אמבורג וארליכט, שהיו בעבר הנשיאים של חברת סרטי הטלוויזיה של סוני. השניים הבהירו שהם מחפשים כעת את הגרסה של אפל לסדרת הטלוויזיה המצליחה "שובר שורות", שעוסקת במורה בבית ספר תיכון שהפך לסוחר סמים. אך עד כה, החברה לא הודיעה על משהו בסדר גודל דומה.

המטרה המידית של החברה היא לבנות ספריית תוכן עבור שירות מדיה חדש. בשלב מסוים בשנה הבאה, צפויה להודיע החברה על השירות החדש ותציע את התוכן בחינם לבעלי המכשירים מתוצרתה. מועד ההשקה הראשונה נקבע לאביב 2019 והחברה צפויה להוציא 4.2 מיליארד דולר על תוכן עד 2022. אך משיחות עם יוצרי תכניות הטלוויזיה ועם ואן אמבורג וארליכט עולה חזון לטווח ארוך, שכולל תוכן אינטראקטיבי מרשים ומתקדם הרבה יותר. החזון האמור לא יתממש באופן מידי ולא משפיע על סוגי התכניות שתרכוש החברה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE