הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מודעת דרושים לא שגרתית: דרוש צלם לטיול משפחתי שיימשך שנה
למשפחה אנונימית אחת נמאס לעשות סלפי, אז הם מחפשים צלם מקצועי שילווה אותם למגוון יעדים ברחבי העולם. אם יהיה חיבור טוב, ניתן יהיה להאריך את החוזה

אם לטוס ברחבי העולם ולקבל מאה אלף דולר בשנה בזמן הזה נשמע כמו העבודה שתמיד חלמתם עליה - יש לכם הזדמנות להגשים אותה. משפחה בריטית עשירה מחפשת צלם מקצועי שילווה אותם בטיול שלהם בעולם במשך שנה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לטייל שנה שלמה ולעשות על זה כסף. אילוסטרציה

העבודה צפויה להתחיל בפברואר 2019, והיא כוללת הרבה טיולים מסביב לעולם בתקופה של 12 חודשים. בנוסף למשכורת, המשפחה תכסה את כל הוצאות המזון, הנסיעות והלינה לצלם או הצלמת ברי המזל. במהלך התקופה הזאת, הצלם יזכה גם בימי מחלה על פי החוק, וב-30 ימי חופשה.

אם אהבתם את התנאים, כדאי שתראו גם מה היעדים.

אירופה, דרום אמריקה, אוסטרליה וגם ארצות הברית הם רק חלק מהיעדים של המשפחה המטיילת, משום שבמקומות האלה יש להם בתי נופש. הצלם המאושר ילווה את המשפחה גם לאירועים כגון פורמולה אחד במונקו ובאבו דאבי, לפסטיבל מרדי גרא בניו אורלינס ולקרנבל בריו. הוא גם יזכה לצלול איתם במלדיביים, ולעשות איתם סקי בעיירת הנופש ואל דיזר שבצרפת.

אחרי שאהבתם את התנאים הסוציאליים ואת היעדים, כדאי שתקראו יותר טוב את דרישות התפקיד. על פי המודעה שפורסמה באתר Perfocal, מי שיתקבל לתפקיד יעבוד כעשר שעות ביום במהלכן יצלם את המשפחה שבחרה להישאר אנונימית. התפקיד כולל היעדרויות ממושכות מהבית, עד כשלושה חודשים בכל פעם. בין טיול לטיול, הצלם יוכל ליהנות מכמה ימים בלבד בביתו.

מדובר במחויבות לא קטנה, אך אם השנה הזאת תהיה טובה גם למשפחה וגם לצלם - ניתן יהיה להאריך את תקופת ההעסקה מעבר ל-12 החודשים.

המשפחה מחפשת מישהו עם חמש שנות ניסיון בצילומי לייפסטייל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE