הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עיריית ניו יורק רצתה להקל על נהגים שקיבלו דוחות, אבל הדרך עוד ארוכה
לעו"ד שמונה לתפקיד סנגור ציבורי בנוגע לדוחות עדיין אין אנשי צוות, אין משרד ואין קו חם לנהגים שזקוקים לסיוע משפטי. כמה זה עולה לנו? לא מעט. בינתיים, הוא מחפש "לקוחות" בבניין משרד הכלכלה

עיריית ניו יורק משלמת 120 דולר בשנה לעורך דין שיכול לייצג את הציבור בנושאי קנסות, אך בינתיים, שמונה חודשים מאז שמונה לתפקיד - לא ניתן להשיג אותו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המדינה משלמת, אבל הנהגים לא מקבלים את השירות

עורך הדין ז'אן ווש מקווינס קיבל את התפקיד ממשרד הכלכלה בחודש אפריל כדי "לסייע למי שאין לו ייצוג משפטי, עם תביעות בנושאי דוחות וכיוצא בזה". על פי החלטת המשרד, לעורך דין וולש יוקצה גם מספר חינם אליו יוכלו לפנות הנהגים שמעוניינים בייצוג משפטי.

בשלב זה, לווש אין עדיין אנשי צוות, אין מספר חינם ואפילו במשרד הכלכלה אין שום התייחסות אליו.

"אתם יכולים להתקשר ל-311", הציע ווש לכתבי הניו יורק פוסט ששאלו אותו על הנושא. עם זאת, כאשר הכתבים התקשרו לשירות, המרכזנית לא ידעה על מה הם מדברים. "מעולם לא שמעתי עליו", אמרה, והציע למסור את מספר הטלפון של הסנגוריה הכללית.

באתר משרד הכלכלה אין שום ציון בנוגע לתפקידו של ווש. גם טפסים בהם נעשה שימוש רב על ידי נהגים שמעוניינים לערער על דוחות שקיבלו לא מופיעים באתר.

 

 

מחפש להעניק סיוע, אבל אין לו איך. עו"ד ז'אן ווש

ווש סירב למסור לכמה תושבים הוא כבר עזר בנושאי דוחות בחודשים האחרונים. "אפילו אין לי עדיין את המידע הזה. המשרד חדש, אני עדיין בתהליך של הקמה", אמר. לדבריו, כדי למצוא את מי שזקוק לעזרה, הוא פשוט מגיע למשרדי משרד הכלכלה, אליו באים רבים כדי לשלם את הקנסות בעצמם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE