הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טסים ב"יונייטד איירליינס"? מעתה תשלמו על בחירת המושבים המועדפים
בדומה לשאר חברות התעופה האמריקאיות, גם יונייטד תפתח מחלקת "תיירים בייסיק" במסגרתה יידרש הנוסע לשלם בעבור המושב הקידמי. השינוי ייכנס לתוקף ביום שישי, ואחריו מושב לא יכלל בעסקת כרטיס הטיסה

חברת התעופה "יונייטד איירליינס" מיישרת קו עם שתי המתחרות העיקריות שלה, "אמריקן" ו-"דלתא", וכבר ביום שישי הקרוב היא תחל להציע לנוסעים במחלקת התיירים לשלם על בחירת המושב אם ברצונם לשבת בקדמת המטוס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברת התעופה "יונייטד איירליינס" (צילום: Shutterstock)

 

מדובר במושבי "פרימיום" בתוך מחלקת התיירים, וחשוב להבהיר שלא מדובר במחלקת "תיירים פרימיום". לא מדובר במושבים השונים מאלו בשורה האחרונה של המטוס, אך כעת החברה מקווה להשיג הכנסה נוספת מנוסעים שמבקשים לשבת בקדמת המטוס.

כאמור, גם המתחרות הגדולות של "יונייטד" פועלות בדרך זו. מדובר בצעד נוסף של חברות התעופה המנסות לגרום לנוסע לשלם בעבור דבר שהיה מקבל בעבר כחלק ממחיר הטיסה. "יונייטד" לא מסרה כמה יעלה כדי לקנות את המושב, וככל הנראה המחיר ייקבע לפי מרחק הטיסה וכדומה.

סידור הישיבה במטוס הוא אחת הדרכים שבהן חברות התעופה יכולות לגרום לנוסעים לשלם יותר. רוב החברות מציעות מחלקה חדשה, "תיירים בייסיק" שבה לא ניתן לבחור מושב ולרוב גם לא מקבלים את הזכות לשלוח מזוודה בבטן המטוס. השינוי של "יונייטד" תקף לגבי מושבים אלה, ואותם לקוחות אשר רכשו כרטיסים מוזלים אולי ירצו להוסיף מעט כסף כדי לבצע את העלייה למטוס מוקדם יותר מחבריהם למחלקה.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE