הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הולך לעמוד מול שאלות נוקבות": מנכ"ל גוגל יופיע היום מול חברי הקונגרס
חברי הקונגרס רוצים לבחון את שיטות העבודה של גוגל כדי לוודא שהחברה שומרת על פרטיות הגולשים. הם גם ירצו לקבל תשובות לגבי שיתוף הפעולה עם סין

מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי צפוי לספוג היום (שלישי) ביקורת רבה בגבעת הקפיטול, במהלך שימוע בוועדת המשפט בקונגרס, שיעסוק בצנזורה של החברה ובשמירה שלה על המידע האישי של הגולשים.

 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צפוי לעמוד היום מול מטר שאלות נוקבות. מנכ"ל גוגל סונדאר פיצ'אי

יו"ר הוועדה הסנטור בוב גודלאט, רפובליקן מווירג'יניה, אמר לרשת FOX כי על הקונגרס לשפוך אור על שיטות הפעילות של גוגל שאפשרו לה להפוך לכוח דומיננטי בשוק.

"אנחנו צריכים להיות בטוחים שאנחנו חושפים את השיטות שלהם, ואנחנו שמחים שפיצ'אי מגיע לענות על השאלות האלה", אמר גודלאט, "הוא הולך לעמוד מול שאלות נוקבות והתשובות יהיו קשות".

גוגל סופגת ביקורת בעקבות התכניות שלה לקדם את "פרויקט שפירית", מנוע חיפוש מצונזר בסין. גודלאט אמר כי חברות טכנולוגיה אמריקניות נושאות באחריות לעמוד על עקרונות חופש הביטוח והפרטיו כאשר הן נקשרות עסקית עם ישויות זרות.

"גוגל צריכה לשאת באחריות במידה והיא הולכת לעשות עסקים בסין. הציבור צריך להיות מודע לגבי התנאים שבהם ייעשו העסקים האלה", הוסיף.

בהודעה שנערכה מראש לקראת הופעתו של מנכ"ל גוגל בקונגרס, פרסמה החברה הודעה ובה אמר פיצ'אי כי הערכים, המוסר והחופש של גוגל הם הבסיס שמאפשר למנוע החיפוש לשרת את לקוחותיו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE