הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יום הפכפך בבורסה על רקע פגישת טראמפ עם הנהגת הדמוקרטים
הויכוח הילדותי בחדר הסגלגל גרם לבהלה בוול סטריט, דווקא לאחר בוקר בו נרשמה אופטימיות בקרב המשקיעים. מדד הדאו ג'ונס סיים יום משוגע נוסף ורשם טווח של קרוב ל-600 נקודות עד שבסוף ננעל במגמה שלילית

יום הפכפך ומטלטל נוסף עבר על המשקיעים בבורסה בניו יורק והמדדים החשובים סיימו את היום עם ירידות, אך לא לפני שרשמו לפחות עלייה מטאורית אחת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבורסה בניו יורק (צילום: Shutterstock)

 

מדד הדאו ג'ונס סיים את היום עם ירידה של 53 נקודות והגיע ל-24,370.24 נקודות. עד כמה המדד הפכפך ניתן להבין מכך שזינק ב-368 נקודות מערכו ההתחלתי, אך גם בו בזמן ירד ב-202 מהערך ההתחלתי, טווח של קרוב ל-600 נקודות. מדד ה-S&P 500 ירד בצורה מזערית והגיע ל-2,636.78 נקודות, ואילו מדד הנאסד"ק עלה ב-0.16% והגיע ל-7,031.83.

בבוקר נרשמה מידה של אופטימיות נדירה בקרב המשקיעים, וזאת על רקע הדיווחים שישנה התקדמות מסוימת במשא ומתן הכלכלי בין ארה"ב לסין. גם ציוץ של הנשיא טראמפ ובו הטענה כי שיחות המסחר מתקדמות בצורה יפה הוסיפה לא מעט ביטחון למשקיעים. על רקע הדיווחים לפיהם סין תפחית באופן משמעותי במכסי המגן שהוטלו על מכוניות אמריקאיות, מניותיהן של פורד, ג'נרל מוטורס ופיאט קרייזלר רשמו עליות מרשימות.

בשעות הצהריים נרשמה בהלה לאחר הפגישה בחדר הסגלגל בין הנשיא טראמפ וסגנו, מייק פנס, לבין ההנהגה הדמוקרטית בקונגרס, צ'אק שומר וננסי פלוסי. בפגישה זו הנשיא טראמפ שוב איים בהשבתת הממשל אם לא יוקצו כספים נוספים לטובת בניית החומה בגבול הדרומי של ארה"ב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE