הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברת הקונגרס הדמוקרטית החדשה אלכסנדריה אוקסיו קורטז לא תשתתף בסיור של AIPAC לישראל
רק לפני יומיים חשפה חברת הקונגרס החדשה את המקורות היהודיים-ספרדיים של משפחתה, שהמירו דתם באינקוויזיציה, אך כעת פורסם כי היא לא תשתתף בסיור לישראל

חברת הקונגרס החדשה אלכסנדריה אוקסיו-קורטז, דמוקרטית מניו יורק, לא תצטרף אל חבריה החדשים בבית הנבחרים בסיור של ארגון AIPAC לישראל השנה. כך ציין מקורב לאוקסיו-קורטז. המפלגה הדמוקרטית בניו יורק טרם הגיבה לשאלה אם היא מתכננת להצטרף לסיור שעורך ארגון J Street או למשלחת אלטרנטיבית שמארגנת חברת הקונגרס הנכנסת ראשידה טלאיב לגדה המערבית במהלך השנה הבאה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא תשתתף בסיור לישראל, למרות המקורות היהודיים. אלכסנדריה אוקסיו-קורטז

ג'סיקה רוזנבלום, סמנכ"לית בכירה לקשרי ציבור בארגון J Street אמרה כי הארגון לא בקשר עם אוקסיו-קורטז בנוגע למשלחות הקונגרס הבאות. "נשמח לקחת את אוקסיו-קורטז לאחד הסיורים שלנו בישראל ולרשות הפלסטינית".

הדיווח על סירובה של אוקסיו-קורטז להצטרף לסיור בא רק יום אחד לאחר שטענה בטוויטר כי למשפחתה יש מורשת יהודית. היא ציינה כי רבים בפורטו ריקו הם ממוצאים שונים, כולל של אנשי הקולוניה הספרדית, עבדים אפריקנים ומקומיים. "אנחנו כל הדברים האלה, ולפעמים משהו אחר בו זמנית", כתבה אוקסיו-קורטז.

במהלך טקס הדלקת נרות חנוכה בארגון "יהודים למען צדק כלכלי וגזעי" בניו יורק שלשום, אמרה חברת הקונגרס החדשה כי היא צאצא של יהודים מומרים, שחויבו להמיר את דתם לנצרות בזמן האינקוויזיציה הספרדית, אך שמרו על מנהגיהם הדתיים בסדר.

"לפני דורות רבים, המשפחה שלי הייתה יהודיה ספרדית", אמרה אוקסיו-קורטז בטקס הדלקת הנרות, "הרבה אנשים התנהגו כקתולים כלפי חוץ, אך שמרו על מנהגיהם היהודיים בהיחבא".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE