הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: 19,000 יחידות דיור אושרו באזור מיוער מצפון ללוס אנג'לס
המתנגדים לתוכנית הצביעו בעיקר על החשש מפני שריפות, אך התומכים בפרויקט החדש טוענים כי במקום יושקעו פתרונות הבטיחות המתקדמים

הקונפליקט שבין הצורך לבנות עוד בתים בקליפורניה לבין הסכנה בבנייה באזורים מועדים לשריפות בהרים הוכרע אתמול (שלישי) עם קבלת אישור לבנייה מאסיבית באזור כפרי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפרויקט אושר. לא ברור מתי תתחיל הבניה

המפקחים של מחוז לוס אנג'לס הצביעו בעד אישור 19 אלף יחידות דיור בשל המחסור בדירות, מחירי השכירות הגבוהים ומשבר מחוסרי הדיור שעשוי להתגבר בשל השריפות העזות.

הפרויקט שאושר, סנטניאל שמו, מיועד לקום באזור Tejon Ranch סמוך לכביש 5 בהרים שמפרידים בין לוס אנג'לס לבין מרכז העמק שנמצא מצפון לו. התכנית אושרה לאחר שעובדים עליה כבר עשורים רבים.

בעוד שהתומכים בתכנית הדגישו את העבודה שהקמת הפרויקט תביא וגם את העובדה כי חמישית ממנו נועד לשמש כדיור ציבורי, המתנגדים טענו להרס הסביבה באזורים לא מופרים, וציינו גם את סכנת האש האורבת.

"סנטניאל יכלול את כל עזרי הבטיחות החדשים, אך השריפות עצמן לא ירפו", הזהיר לזלי גורן, "השריפת לא יתחשבו בקוצר הראיה שלנו, אלא יהפכו אותו לדלק לשריפה הבאה".

ועדות התכנון וכיבוי האש אישרו את התכנית, והיזמים טוענים כי הקהילה שתוקם 65 מייל מצפון למרכז לוס אנג'לס תהנה מפעולות לצמצום סכנת האש, וכי הדרכים אל הפרויקט וממנו יורחבו כדי לסייע לציבור להתפנות מהמקום במידת הצורך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE