הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כדאי שתדעו: חזה עוף אידאלי לתפריט בריא ויעיל לירידה במשקל
בשר העוף, שנחשב לחלבון, מכיל כמות מצומצמת של קלוריות, אינו מכיל סוכרים ודורש זמן רב לעיכול, כך שהוא מאפשר תחושת שובע לאורך זמן

השורות הבאות מהללות את העוף ובמיוחד את נתח חזה העוף, כחלק מתפריט בריא שמסייע בתהליך הירידה במשקל. מדובר באחד ממוצרי המזון שכדאי לשמור במקרר או במקפיא באופן קבוע, על מנת ליהנות ממגוון מאכלים וטעמים משובחים ובמקביל לשמור על הבריאות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




הדיאטה האנושית, שיכולה להיתפש כבסיסית מאוד מנקודת מבט מדעית, היא בעצם מורכבת למדי. ישנם שלושה סוגי מרכיבים שהיא כוללת, שומן, פחמימה וחלבון. כל אחד מהשלושה חייב להתקיים בתפריט התזונה האידאלי לשמירה על בריאות הגוף.

מתוך השלושה, חלבון הוא אחד המרכיבים הבריאים ביותר, כאשר מדובר בדיאטה שמטרתה ירידה במשקל. חלבון אינו מכיל מספר רב של קלוריות; אינו מכיל סוכרים ודורש זמן רב לעיכול, כך שהוא מאפשר תחושת שובע לאורך זמן. 

ישנן דרכים רבות לשלב חלבון בתפריט התזונה: בשר אדום, דגים, עוף, ביצים, חלבון, גבינה, אגוזים ועוד מגוון מזונות. בנוסף, אפשר למצוא חלבון בכמה ירקות ופירות. המפתח לשילוב המידה הנכונה של חלבון בתפריט היא להרכיב את הכמות הנכונה של חלבון מהמקורות המזינים ביותר. אחד המקורות האלה, הוא חזה עוף.



כשמדובר בחלבון, חזה העוף נחשב לחסכוני, לעתיר בחלבון, לדל שומן ולרב גוני בצורות ההכנה. חזה עוף יכול להשתלב מצוין במגוון מרשים של מנות, החל בסלט, סנדביץ', פסטה, פיצה, קבב או כחלק מתבשיל שמכינים בגריל. ניתן להעניק לחזה העוף מגוון טעמים ולכן כמעט אף פעם לא נמאס ממנו.

כמו כן, ניתן לאחסן אותם במקפיא מיד לאחר הקניה ולהפשיר בקלות, תוך שהם שומרים על הטעם ועל הטריות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE