הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אליה וקוץ בה: המהירות המותרת בכבישי לוס אנג'לס תעלה, אך גם כמות דוחות המשטרה
מצד אחד, בכבישים רבים באזור ה"וואלי" יותר לנסוע 45 מייל לשעה במקום 40 מייל לשעה כפי שקיים היום, אך מצד שני מדובר בכלי שבאמצעותו תוכל המשטרה לרשום יותר דוחות על מהירות.

מועצת עיריית לוס אנג'לס החליטה אתמול לעלות את מגבלת המהירות המותרת ביותר מ-100 מייל של כבישי העיר. ההחלטה התקבלה פה אחד ע"י המועצה מתוך ההבנה שמדובר באחת הדרכים האחרונות לפתור בעיה ארוכת שנים שמונעת מהמשטרה לחלק דוחות לנהגים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בקרוב תושבי לוס אנג'לס ייסעו 45 מייל לשעה ברוב הרחובות הראשיים (צילום: Shutterstock)

 

כעת הצעת החוק זקוקה לאישור סופי של ראש העיר, אריק גרסטי. באם תאושר התוכנית, המהירות המירבית המותרת לנסיעה תעלה בכבישים מרכזיים ופופולארים, ביניהם שד' סן ויסנטה בעיר וחלקים משדרות רסידה, ויקטורי וצ'אנדלר בעמק סן פרננדו ("הוואלי").

ההחלטה לעלות את מהירות הנסיעה המותרת נובעת ממצב של "מלכוד 22" בו מצויה המשטרה מזה עשורים ארוכים. על הרשויות לעלות את מהירות הנסיעות המותרת או שהן יאבדו את האפשרות לרשום דוחות מהירות לנהגים בצירים הללו. דילמה מוזרה זו היא תוצר של חוק מיושן בקליפורניה שנועד להגן על הנהגים מפני "מלכודות מהירות" בכך שהוא מחייב את הרשויות לקבוע את המהירות המותרת המשקפת את המהירות הטבעית של התנועה בציר. כלומר, אם המהירות המותרת נמוכה מדי (או שנקבעה לפני יותר משבע שנים), המשטרה לא יכולה לעשות שימוש במוצרי אלקטרוניקה, לרבות מכמונת מהירות, כדי לחלק דוחות.

בקיץ האחרון פגו שבע השנים בעבור צירים רבים, ביניהם הקטלניים ביותר במחוז כמו שד' רסידה. על פי תחקיר של "לוס אנג'לס טיימס", ביותר מ-200 מייל של כבישים באזור חלה מגבלה בעקבות החוק המיושן. קרוב לשני-שליש מ-101.6 מייל שעליהם הצביעו חברי מועצת העיר נמצאים בעמק סן פרננדו, ולכן ברוב הכבישים באזור ה"וואלי" יהיה מותר לנסוע 45 מייל לשעה במקום 40 מייל לשעה כפי שקיים היום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE