הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חבר בית המחוקקים בקליפורניה חשוד בהתעללות בקטין. דוברת מטעמו: "הוא אב מסור"
חואקין ארמבולה, רופא חדר מיון לשעבר מפרזנו, נעצר לאחר שמורים בבית ספר יסודי בעיר זיהו פגיעה בילד, שאמר כי הוא אחראי לה.

חבר בית המחוקקים של קליפורניה חואקין ארמבולה נעצר בחשד ל "התאכזרות לקטין", כך דיווח מפקד משטרת פרזנו ג'רי דייר. ארמבולה נעצר ביום שני האחרון לאחר שגורמים בבית הספר היסודי "דיילי" זיהו פגיעות על ילד שהגיע לחדר המורים. דייר לא הרחיב על אופי הפציעות או הקשר של ארמבולה לילד. ארמבולה נשוי ואב לשלוש בנות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אב אוהב ומטפח? חואקין ארמבולה (צילום: AP)

הדוברת של ארמבולה, פלישיה מאטלוז, מסרה בתגובה למעצר כי "חואקין הוא אב מסור שרוצה רק את הטוב ביותר עבור ילדיו. הוא תומך בחקירה שתראה שהוא אב אוהב ומטפח". צוות בית הספר שהבחין בפציעות דיווח לרשויות להגנת הילד, שהזעיקו את המשטרה. השוטרים זימנו את ארמבולה ורעייתו אליזבת לזירה. הילד שנפגע הורחק מארמבולה ושוהה אצל קרובי משפחה. לטענת המשטרה ארמבולה לא מהווה סיכון לילדים אחרים.

על פי הדיווחים, הילד תאר כיצד אירעה הפציעה וסיפר שארמבולה גרם לה. המשטרה קבעה שהפגיעה אירעה ביום ראשון בערב. לדברי דייר, ארמבולה מתקשר ומשתף פעולה אך הוא טרם סיפק הצהרה לשוטרים, בעצת עורך דינו. השוטרים שמשוכנעים ש "בוצע פשע" עצרו את ארמבולה בחשד להתאכזרות מכוונת לקטין. הוא נלקח בניידת למטה המשטרה ובתום איסוף פרטיו שוחרר מאחר שמדובר בעבירה מדרג נמוך שלא מחייבת מעצר מלא. עם זאת, גורמים פוליטיים בקליםורניה כבר קוראים לו להתפטר על רקע החשדות נגדו. יושב ראש שלוחת מחוז פרזנו של המפלגה הרפובליקנית, פרד ואנדרהוף, פרסם הצהרה בה אמר שעל יושב ראש בית הנבחרים המקומי לקרוא להתפטרותו של ארמבולה. מנגד, גורמים משפטיים מעריכים שההאשמות שאינן חמורות ונוגעות ככל הנראה לעונש חינוכי שהרחיק לכת.

 

ענישה שיצאה משליטה? (אילוסטרציה: Shutterstock)

ארמבולה הדמוקרט מכהן כחבר בית הנבחרים המקומי מאז אפריל 2016, אז נבחר בבחירות מיוחדות לייצג מחוז הכולל חלקים מפרזנו והשטחים הכפריים שסביבה. הוא רופא חדר מיון לשעבר ואביו חואן כיהן גם הוא כחבר בית הנבחרים בקליפורניה, בתחילת שנות ה-2000. על פי החוק בקליפורניה כל עובדי מערכת החינוך מחויבים לדווח לרשויות על חשדות להתעללות בילדים. הם לא חייבים לבסס אשמה בהתבסס על טענות אלא רק להעביר את המידע לגורמים הרלוונטיים.

צוות בית הספר היסודי "דיילי" והמחוז המפקח בפרזנו לא מסרו תגובה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE