הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשד לזיהומים: ריקול ענק לטמפונים של Kotex
חברת האם של המותג המוכר הודיעה על הריקול בעקבות דיווחים רבים על שאריות מן המוצר שנותרו בתוף הגוף לאחר השימוש. אחדים אף דיווחו על כך שנזקקו להתפנות לביה"ח כדי לטפל בעניין. לקוחות אשר מחזיקים במוצר מתבקשים שלא להשתמש בו

חברת Kimberly-Clark, יצרנית הטמפונים של המותג Kotex, נאלצה להודיע על ריקול בעבור מוצרי ההיגיינה הנשית בעקבות דיווחים לפיהם המוצר עלול להתפורר בתוך הגוף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טמפונים של קימברלי-קלארק (צילום: Getty Images)

 

את ההודעה מסרה החברה אמש ובה נאמר כי מוצרי ה-"Sleek Tampons" עוברים את הריקול בארה"ב וקנדה בשל "פגם באיכות המוצר". עוד מסרה החברה כי התקבלו דיווחים מלקוחות אשר טוענים שנאלצו לפנות לגורמים רפואיים כדי "להסיר חלקים מהטמפון שנותרו בתוך הגוף".

עוד דווח כי מספר לקוחות דיווחו על גירודים, זיהומים וכאבים חזקים בבטן לאחר השימוש במוצר. מדובר בטמפונים אשר יוצרו בין ה-7 באוקטובר 2016 לבין ה-16 באוקטובר 2018, והופצו בין ה-17 באוקטובר 2016 לבין ה-23 באוקטובר 2018. לקוחות אשר יש בביתם מוצר זה מתבקשים שלא להשתמש בהם.

בעקבות הודעת הריקול, חברת Kimberly-Clark אמרה שתפעל כדי למנוע מאירוע זה לשוב על עצמו בעתיד: "הבטיחות של לקוחותינו נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו", מסרה החברה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE