הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
או מיי גוד: קנדל ג'נר מנפצת את המסתורין וחושפת את זהותו של שולח מכתב האהבה שהסעיר את הרשת
"אני אוהב אותך עד שהמוות יפריד ביננו. כעת, הפרידה הזו הורגת אותי, אך בלבי אני יודע ששום דבר לא יוכל להפריד ביננו". אז מיהו המעריץ הסודי ששלח לג'נר את המכתב?

כבר ימים שהרשת גועשת בעקבות מכתב האהבה שקיבלה קנדל ג'נר ממעריץ סודי. העוקבים אחר ג'נר העלו לא מעט השערות באשר לזהות השולח. אך הנה הגיע הקץ למהומה: ג'נר החליטה לשים סוף למסתורין הגדול של זמננו וחשפה סופסוף מיהו המעריץ בסטורי אחד קצר באינסטוש.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




זאת, לאחר שבתחילת השבוע השתעשעה ג'נר עם המעריצים שלה באמצעות שיתוף בפוסט המציג מכתב אהבה רגיש ששולח מסתורי כתב לה. זה מה שאמר המכתב:

"קנדל יקרה, אנחנו יכולים להיות במרחק קילומטרים זה מזו, אך האהבה שלי אליך גדלה ומתחזקת עם כל רגע. אני חש אהבה גדולה ועמוקה אליך. אני אוהב אותך עד שהמוות יפריד ביננו. כעת, הפרידה הזו הורגת אותי, אך בלבי אני יודע ששום דבר לא יוכל להפריד ביננו. אנו מאוחדים לנצח, גוף ונפש, ואני רוצה שתדעי שאני אוהבת אותך ממעמקי לבי".



כאמור, כל המעריצים העוקבים אחר ג'נר באינסטוש השתגעו מניחושים באשר לזהות הכותב. בסופו של דבר חשפה הדוגמנית, כי מדובר בשני צלמי האופנה, מרט אלאס ומרקוס פיגוט. כן, הם צמד צלמים, מרט ומרקוס, וזה יכול להסביר מדוע הם כתבו את המכתב כאילו היו אדם אחד.

השניים צילמו את ג'נר למגזין האופנה ווג ונראה שהם חברים טובים למדי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE