הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבית הלבן ביטל את ארוחת העיתונאים המסורתית בחג המולד
הצעד לא צפוי להפתיע רבים לאור יחסו הקר של הנשיא לכלי תקשורת רבים. טראמפ צפוי לערוך ארוחות ערב מצומצמות יותר למוזמנים שהוא אוהב. הארוחות האלה הפכו למסורת של שנים רבות, וכעת נראה שהיא הגיעה לסופה

הנשיא דונלד טרמאפ החליט לבטל את מסיבת חג המולד לעיתונאים של הבית הלבן, תוך שהוא מקריב את האירוע המסורתי על מזבח היחסים הרעועים שלו עם כלי התקשורת הגדולים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא רוצה לחגוג עם הכתבים. הנשיא דונלד טראמפ

ההתכנסות השנתית לקראת חג המולד היא חגיגה עבור מי שמכסים ביום יום את הבית הלבן, ושל כתבים אחרים בוושינגטון, שדרנים ופרשנים. גורמי תקשורת מניו יורק היו נוהגים לטוס בכל שנה לוושינגטון לכבוד האירוע.

בשיא מסיבות העיתונאים של חג המולד, היו המון מוזמנים, עד שהמארגנים נאלצו לקיים שני אירועים, אחר מיד לאחר השני - אחד למערכות החדשות בטלויזיה, והשנייה למערכות העיתונים.

עיתונאים שהשתתפו באירועים, שכוללים ארוחת ערב עשירה, באו אליהם עם בני ובנות הזוג או חברי משפחה אחרים, חברים וקולגות - דבר שהוסיף עוד על העומס הגדול ממילא.

החלק החשוב של הערב היה השלב שבו הנשיא ורעייתו מחכים בסבלנות כדי להצטלם עם האורחים ואף ניהלו עמם שיחה קצרה אל מול עץ האשוח. הבית הלבן היה שולח עותקים של התמונות לביתם של המשתתפים. החלק הזה באירוע ארך כמה שעות בדרך כלל, עם תורים ארוכים שמזדחלים מהקומה הראשונה בבניין.

 

טראמפ במסיבת עיתונאים

הבית הלבן לא הודיע על ההחלטה לבטל את מסיבת חג המולד לעיתונאים. הנשיא ורעייתו קיימו אירוע כזה בשנה שעברה, אך הם לא הצטלמו עם האורחים. טראמפ הופיע לזמן קצר עם אישתו ונשא כמה מילים.

בכירים בבית הלבן, ובעיקר אנשי צוות התקשורת של הנשיא, היו נוהגים להסתובב באירועים האלה ולשוחח עם הכתבים. בשנה שעברה, ראש הסגל ג'ון קלי שוחח עם הכתבים במשך כרבע שעה, במה שהפך למסיבת עיתונאים קטנה.

ההחלטה של הנשיא לא מפתיעה רבים, במיוחד בהתחשב בכמות הפעמים שטראמפ התלונן כי מערכות החדשות מפרסמות "פייק ניוז", ומכסות באור שלילי את פעילותיו ואת הממשל שלו. בשבועות האחרונים, הבית הלבן ביטל את אישור הכניסה של כתב רשת CNN ג'ים אקוסטה לאחר שסירב לוותר על המיקרופון במסיבת עיתונאים. אישור הכניסה הושב אליו רק לאחר תביעה שהגישה הרשת.

 

סירב להשתתף בארוחות ערב עם כתבים. הנשיא טראמפ

טראמפ סירב פעמיים להשתתף בארוחת ערב עם כתבים ובארוחת הערב של טקס פרסי הטוני, שבו השתתפו כל הנשיאים מאז ריצ'רד ניקסון.

בזמן שהוא מבטל את מסיבת העיתונאים, הבית הלבן נמצא לקראת מסיבות רבות אחרות לחג. כמה אנשי תקשורת שהנשיא מחבב, ובהם גם כמה מרשת פוקס, כמובן, הוזמנו לאירועים השונים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE